Re: Marina....hier zijn ze dan hoor....
Wat een werk, maar zo geweldig.....die wil ik ook!!! HAHAHAHA
Ik ga maar meteen weer oefenen!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Marina....hier zijn ze dan hoor....
Wat een werk, maar zo geweldig.....die wil ik ook!!! HAHAHAHA
Ik ga maar meteen weer oefenen!!!
Ze zijn super zeg, zo leuk!
jeetje Do,
Ongelofelijk watn een werk!!!
helemaal perfect en zoveel verschillende decors!
je hebt ze super strak bekleed en dat met die kleine dingen dat is supermoeilijk!heel erg leuk geworden en ik sla ze gelijk maar even op als je het goed vind!
groet,
Saskia
Nou Saskia..............vooruit dan...het mag 
Vind het een hele eer dat je ze graag wilt opslaan...krijg er een kleur van

Wat prachtig gemaakt!! Helemaal de trend van het moment he die
Zo die zijn stuk voor stuk super mooi!!!
Nou ja...alles is al gezegd hierboven, maar ik wil toch ook echt nog zeggen:
Prachtig...schitterend...heel erg mooi!
Wauuuuuuuuw, ik had al veel gehoord over jou beroemde mini gebakjes en nu wilde ik ze toch wel zien!!!!En moet zeggen PRAAAAAAAAAAAAAAACHTIG!!!!!!!
WOW Do....wat een werk. Vind ze super !!!!
Wauuuuuuuuw, ik had al veel gehoord over jou beroemde mini gebakjes en nu wilde ik ze toch wel zien!!!!En moet zeggen PRAAAAAAAAAAAAAAACHTIG!!!!!!!
Oh ja???? Van wie heb je wat gehoord??? 
Dacht in babbel na bakken of is het bakken na babbel of babbel tijdens bakken???hahahaha
nicole th schreef:Wauuuuuuuuw, ik had al veel gehoord over jou beroemde mini gebakjes en nu wilde ik ze toch wel zien!!!!En moet zeggen PRAAAAAAAAAAAAAAACHTIG!!!!!!!
Dacht in babbel na bakken of is het bakken na babbel of babbel tijdens bakken???hahahaha
Do schreef:nicole th schreef:Wauuuuuuuuw, ik had al veel gehoord over jou beroemde mini gebakjes en nu wilde ik ze toch wel zien!!!!En moet zeggen PRAAAAAAAAAAAAAAACHTIG!!!!!!!
...in ieder geval iets met babbel 
Tjongejonge zeg! Petje af hoor! Wat een prachtige taartjes! Ik heb ook gauw een feestje, volgens mij ga JIJ ze dan voor mij maken, hahahahaha! Chapeau!
Groetjes, Michelle
Tjongejonge zeg! Petje af hoor! Wat een prachtige taartjes! Ik heb ook gauw een feestje, volgens mij ga JIJ ze dan voor mij maken, hahahahaha! Chapeau!
Groetjes, Michelle
...Maak ze wel voor je hoor....moet je ze wel zelf komen halen

maar een woord voor...........WOW
Top! echt geweldig!
Zo heeee!
Wat een werk!!! Maar wel een super mooi resultaat!
Ik ben vooral fan van de rose met witte! 
oh oh oh wat een productie en wat zien ze er prachtig uit en wat klinken ze lekker!!!
Dit is toch de droom van iedereen om zoiets te mogen maken, maar ben bang dat het voor velen een droom zal blijven, want het is toch wel heel erg veel werk!?!?!
Ook maar even gauw reageren voordat ik op mijn donder krijg hahahaha.Ik was te druk met Spetter he! 
OOoooooooo Do wat een prachtige taartjes heb je gemaakt.Stuk voor stuk zijn ze geweldig.Wat heb jij je best gedaan zeg 
Mooie kleuren heb je gebruikt en wat een werk zal dat geweest zijn zeg.
Wat ontzettend mooi! Echt prachtig
en wat een werk!
Ooooooo die zijn moooooiiiiiiiiiiii!!!!!!
Ze zijn echt fantastisch Do wat een prachtige creaties. sorry voor mijn late reactie , had het druk en nog niet gezien. 
GROETJES MARINA...
Wauw 60 van die taartjes!
Knap gemaakt zeg
Wauw Do, die zien er gaaf uit! Gelijk helemaal verliefd op kleine taartjes.
Hoe doe je dat nou met vullen? Eerst je rechthoekig biscuit vullen en dan pas uitsteken, of vul je ze allemaal apart?
Groetjes, Suus
Ow mjammie! Ze zien er heerlijk uit! En ook nog leuk.
Zo, ik heb braaf gedaan wat je zei, mag ik nu komen freubelen? 
Zo wat een klus zeg 60 stuks en dan ook nog zo verschillend bekleed alles op kleur en vulling aangepast, Perfectie !!!
Jolanda
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Marina....hier zijn ze dan hoor....