Re: Oilily voor juf ...
Hij is werkelijk prachtig!! Met de blauwe onderkant en dan dat goude randje erop.. prachtig gewoon 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oilily voor juf ...
Hij is werkelijk prachtig!! Met de blauwe onderkant en dan dat goude randje erop.. prachtig gewoon 
Als de foto maar goed is, wat hebben wij nou aan een foto van een uitgezakte taart
Hij is echt super gemaakt. Ik heb ooit cupcakes gemaakt in oilily style maar durfde de geel/gouden kringeltjes niet aan. Zeker niet op een cupcakes. Hij is PRACHTIG en HELEMAAL oilily!!!!
Super mooie taart, hij is echt helemaal geweldig, die kleuren, de afwerking, de strik, de gouden kringetjes! Was de juf wel blij mee zeker??
Gaafffffffffffffffffff
Te gek die combi.
Wauw, supermooi zeg! Enne...met strakke hand gespoten!!
Zijn het 2 taartjes van 15 op elkaar?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwww...
Wat een prachttaart!!!
Schitterend
xxx
Oooh wauwie, helemaal mijn ding. Schitterend. En wat ben ik jaloers op dat spuitwerk. dat moet ik toch ook nog eens onder de knie krijgen. Mega gaaf Wietske.
Wowwwwwwwwww die is mooi en zo hoog!!!!
Kijk dit vind ik nu echt een supergave taart! Waarom bedenk ik zulke dingen nou niet....Ik vind het echt superstrak gemaakt! Leuk hoor! Zal de juf leuk vinden!
Groetjes, Monique
ooooh wow ik vind hem helemaal leuk! Echt helemaal Oilily!!!! Ik ga hem ook opslaan hoor. Hoe hoog was je taart geworden?
echt super mooi en strak .
echt een sjiek taartje .
wauw wat een geweldig gave taart voor de juf!!!
ROmy haar juf viert woensdag haar verjaardag ik mag nog wel eens gaan nadenken wat ik ga maken!!
Ik sluit mij bij de dames aan
:Y
Toppie...wat een supergave taart....:thumb:
Groetjes Marlies.
erg leuk
Prachtig taartje zeg!!
De foto is goed..................
................de taart trouwens ook!! 
wat een mooie taart, mijn moeder heeft dat servies ook. Echt helemaal die stijl. Dat gouden randje vind ik echt super, mooi en strak.
Nog effe snel voordat we weggaan. We gaan nl. een weekendje weg, dus geen I love cake beurs deze keer 
Het taartje was inderdaad erg hoog ik denk dat ie ook zowat 15 cm hoog was. Ik heb hem 2 keer met bokkenpootjes gevuld. De taart was toch nog meer gaan zweten en er zat een klein gaatje achterin en dat lekte helemaal. Had helemaal een plasje op het cakebord liggen
Ik heb trouwens niets gespoten hoor, ;leve het kleipistool !!!
Ooooooooooooooh Wiets......wat is ie gáááááááf geworden !!!!!!!
Echt suuuuuu-per . Goed gelukt ook dat moeilijke randje 
De juf zal wel weer van d'r stoel vallen 
En wat een mooie foto 
Heel veel plezier van het weekend 

Ojee ik lees nu net van het doorlekken en het plasje
(kan dat nou??)
Heb je er niet een stipje opgeplakt??
Ach joh een mooie foto van de voorkant, en niemand die het ziet

Allereerst wat een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje van een taart!! En wat is het uitzakken herkenbaar. Ik kwam net Angelique tegen bij de winkel en ik zat ook al te mopperen dat voor het eerst mijn taart lubbert! Is mij nog nooit gebeurd. Het is net als bij jou een hoge taart, misschien komt het daardoor. Enfin, jouw taart is op de foto in iedergeval superstrak!
Wauw wat een leuk taartje. Ik krijg weer ideeen voor mijn dochters verjaardag volgende week!!
Prachtig, prachtig, prachtig !!!
En ik heb deze week ook zo'n last gehad van het weer hoor, ik mocht een piratentaart maken (die ik zodadelijk ga posten), wat heb ik gevloekt. Het was veels te vochtig en niets wou hard worden.
Echt een ramp.
Maar je taart is echt zalig.
Geniet van je weekendje.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oilily voor juf ...