Re: Trouwdagtaart en precies 1 jaar aan het bakken
Gefeli met je 1 jarig bak-jubileum en met je huwelijksdag!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trouwdagtaart en precies 1 jaar aan het bakken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gefeli met je 1 jarig bak-jubileum en met je huwelijksdag!!
heel erg mooi! Gefeliciteerd 
Gefeliciteerd met jullie 11jarig huwelijk 
En gefelicitaart met je knappe creatie 
xxx
Gefeliciteerd en wat is tie mooi en wat een lieve vogeltjes zo knap gemaakt!!!
Gefeliciteerd!
En wat een leuke taart 
Nog (Dubbel) van Harte GefeliciTAART! Leuk gedaan hoor. Ziet er heel netjes uit.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Ach, wat een liefie... Dan zijn wij vrijwel gelijk begonnen, terwijl ik het gevoel had dat jij het al veel langer deed dan ik. Komt natuurlijk dat als je nieuw bent op het forum, je denkt dat alle anderen er al een hele poos zijn! Snap je het nog 
wat een leukerdje is dit......van harte gefeliciteerd..met jullie trouwdag en jouw 1-jarige bak jubileum...
Wat een schatje, die vogeltjes!!!
Gefeliciteerd!!
En dit is een fraaie taart! Als liefde bij mannen inderdaad door de maag gaat, dan zit het wel goed bij jullie 
Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat heb je een schattige taart gemaakt!
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Leuk gedaan die vogeltjes..maar ehhhhh dacht dat je roze prinses erop kwam? 
En wow 1 jaar aan het bakken!! Proficiat!! Komt daar ook nog een taartje voor?
:D:D
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Leuk gedaan die vogeltjes..maar ehhhhh dacht dat je roze prinses erop kwam?
En wow 1 jaar aan het bakken!! Proficiat!! Komt daar ook nog een taartje voor?
:D:D
Ik had geen tijd (nou ja, eigenlijk geen zin
) meer om mijn prins te maken
, dus toen maar voor simpele "lovebirds" gegaan. En dit is gewoon vanaf vorig jaar mijn alles in
wat een schattige taart zeg, het lijken wel de vogeltjes van assepoester!! van harte met jullie huwelijk!!!
Van harte gefeliciteert en wat een schattig taartje!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trouwdagtaart en precies 1 jaar aan het bakken