26

Re: Dolfijn taart...

ellebel schreef:
jo-oosie schreef:
Sneezle schreef:

Kan ik me voorstellen, duur grapje. Wie weet komt het er nog eens van. ;)

toevallig 'ik vertrek' van afgelopen zaterdag gezien ?  (NPO 1 )
Ging over Curacao en er was ook een klein stukje met de dolfijnen....

zal ik dan maar niet vertellen dat ik met de dolfijnen in zee ben geweest...;-) niet gezwommen omdat mijn zoontjes van toenbijna 1 en bijna 3 mee waren... maar wel geaait... geknuffelt en gedanst....  :O

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/1083669_1404362089812183_1499023919_o.jpg?oh=ef326b9dc08ec73a42080fb1da303913&oe=54C0E206&__gda__=1421844758_84e21934377a63e7dd82389ab13be09b

Wauw, GAAF !!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

27 Laatst bewerkt door Sneezle (20-01-2015 10:02)

Ellebel...O WOW!!! Dat is gaaf. Geweldig lijkt me dat. Super. Wat een gave foto! (Jaloers) ;)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

28

Prachtige taart en die dolfijnen zijn geweldig mooi gemaakt:levensecht. super!!

29

Dank je wel Kweenie. :D Wat een lieve complimentjes allemaal. Echt leuk.  :)

Wauw leuk, nog nooit zo een dolfijntaart gezien, onwijs leuk!

31

Super mooie taart!
Alleen de N staat op zijn kop.   ;)

32

Thanks. Ik wilde ook graag een originele dolfijn taart maken. Zelf bedacht idee met die golven op de bloemvorm en de grote golf. ;) Allen is het uitsnijden van de golf niet helemaal gelukt zoals ik wilde. Maar ben er verder ook blij mee :D
Enne Tassie60: 'N' op zijn kop??? Heb ik echt niet op gelet, dat is toch een pot nat. Zal de uitsteker eens goed bekijken ;)

Wat een gave taart en hele mooie dolfijnen. Net echt

34

Dank je wel Mirella. :D

35

Sneezle schreef:

Enne Tassie60: 'N' op zijn kop??? Heb ik echt niet op gelet, dat is toch een pot nat. Zal de uitsteker eens goed bekijken ;)

Draai hem eens om, dan zie je het misschien. Er zit een uitsteeksel bij jou rechtsonderaan. Dat hoort linksboven.

36

Ik zie gewoon een N, al hoort hij misschien andersom. Iedereen leest Naomi ;) Ach, dat is nou een van die dingen waar ik me niet zo druk over maak. Zeker niet als het taart voor ons zelf is.

37

Mooi gedaan zeg! Vind je dolfijnen en schuim op de golven inderdaad tof gedaan! Ik heb in Mexico met dolfijnen mogen zwemmen, wat een fantastische dieren zijn dat!

38

Dat zou ik ook fantastisch vinden. Prachtige dieren! Ben een tikkie jaloers nu ;)

39

Wat een mooie taart is dit. Daar wordt je vrolijk van. Dolfijnen zijn mooi geboetseerd en de golven op je taart maken het af. Toppie!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery