26

Re: duister en zoet ;)

Pfffffffffff..... wat GAAAAAAF !!!!

Iris zou helemaal uit haar dakkie gaan als ze dit zag... heb ik weer, zo'n mooi blond meisje, dat van zwart en doodskoppen houdt! Whahahaha... misschien moet ik het maar helemaal niet laten zien... anders ben ik er ook een keer 'aan'. :S

De Barbie met haar schitterende details is prachtig...

Twee tegengestelde taarten, maar allebei ZO MOOI !!!

Petje af weer meis!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

27

ja ik had eerst ook zoiets van.. slik ..voor een meisje.  Maar de uitvoering vond ik zo gaaf om te doen. Zeker met die tanden. Het aanbrengen van de tanden gaf me bijna het gevoel een tandarts of tandtechniker te zijn :D

een ander verhaal was het zwart krijgen van de fondant. Het wilde maar niet zwart worden en uiteindelijk heb ik er een laagje overheen "geschilderd".
Op de verjaardag was het zwarte fondant hilarisch geweesd. Iedereen zat met een paarsblauwe mond en "plak verklikkers" op de eigen tanden :D
maar ik had ze gelukkig van te voren er al wel voor gewaarschuwd.
De oma van het meisje al bijna 80 vond het super gaaf en vond het een taart om niet te vergeten. ;)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

28

Is dat ff schrikken als je die 1ste taart ziet hahaha, maar wel heel mooi gemaakt.
En de barbie is ook schitterend mooi gemaakt, echte meiden taart

Veel taart plezier