26

Re: Bruiloft proeverij cupcakes...

Ze zijn prachtig!
Ik geloof niet dat ze zo maar inneens te droog zouden zijn, gewoon een smoes....pffff

27

Jeetje wat suf dat ze er vanaf zagen. Lijtk wel alsof ze het idee bij jou weghalen en er dan bij een ander mee vadoor zouden willen gaan. Nou ja misschien zijn ze gewoon raar, dat kan ook!
Ik vind je cupcakes tenminste heel erg leuk! Als altijd ;)

28

mooi die roosjes  op die witte fond!!!

29

Pfff, ik kan me voorstellen dat je goed de balen in hebt! Wat een rare manier van doen. Als de cakejes droog zijn, wat ik me overigens niet kan voorstellen, zeg dat dqan gelijk en niet achteraf per mail, dat vind ik zo schijnheilig!

Nee hoor, ik weet zeker dat jij puik werk afgeleverd hebt en dat het absoluut niet aan jou ligt!!

Mooie cakejes trouwens!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

30

Wat een lieve reacties van jullie...

Dit is wat ze me mailde...

De reden hiervoor is dat we de cake toch wat te droog vinden, vooral de volgende dag en de smaak niet super. Er is best een groot verschil met  muffins. De cakejes zijn erg leuk om ze zien, en ik denk dat ze fantastisch eruit zouden zien op de trouwdag, maar ik moet toch eerlijk zeggen, nu ik er wat beter over heb nagedacht, dat de smaak gewoonweg beter kan.

Maar ik ben niet getreurd want heb NET een nieuwe order gekregen met weer roosjes alleen nu helemaal in het wit. Lijkt me ook wel chique.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

31

Ze zien er super leuk uit! Jammer dat ze achteraf nee hebben gezegd.

Groetjes Tweety!

32

Ze zijn ook schitterend hoor enne anders dan een muffin....pfff nou ja ze weten niet wat ze missen hoor!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

ze zien er heel mooi uit en zijn vast heel lekker. raar hoor, dat je ze dat zo laten weten.

Groetjes Miranda

34

ik vind ze heel prachtig meid!!! helemaal top, ik vind het wel heel laf van ze om het op deze manier te doen om het af te zeggen, heel laf.

en net als wat de anderen al zeggen, ik twijfel ook geen moment dat ze niet lekker zouden zijn, ik maak zelf ook veel cc en ze zijn ook nog nooit droog geweest.

maar ik vind ze echt top hoor

groetjes diana

35

he, ik lees nu pas de tweede pagina, iedergeval van harte met je opdracht!!!!

36

Voor de grap zeggen we nu iedere keer, wat een droge zooi he. Het is echt iets anders dan een muffin... Echt een beetje dollen. Ik heb overigens niets meer van haar gehoord. En ik ga er niet achteraan zitten mailen, dat vind ik ook een beetje zo zo.

37

Je hebt toch wel de proeferij verrekend he.
De cc zijn prachtig, ze weten niet wat ze missen, straks.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

38

Wat een lullige opmerking: ik denk dat het beter kan.. BELACHELIJK!!

Ik vind ze helemaal prachtig, net als al je andere creaties!!!!!!!!!

Groetjes,
Sandra

39

Jullie zijn geweldig :Y :Y