Re: Pepernoten maar dan anders, echt even kijken.

Volgens mij staat op het pak 160 graden en daar heb ik hem ook op gezet en bij mij liepen ze niet uit.
Of misschien je boter te zacht?
Ik heb de boter uit de koelkast meteen in de mixer gedaan zodat het even allemaal los kan zitten zodat het wat kruimelig word en toen pas met de hand er een bal van gemaakt.
Misschien als je warme handen hebt dat het te zacht wordt ofzo?
Ik heb grasroomboter gebruikt maar weet niet of het daar allemaal aan kan liggen hoor maar misschien wel.
Ik had het niet meteen gebruikt omdat ik weg moest dus had hem wel een poosje in de koelkast liggen voor ik het in de mal deed misschien moet je dat ook even doen?
Ik zeg maar wat hoor maar probeer je te helpen.

Re: Pepernoten maar dan anders, echt even kijken.

dollelollypop schreef:

Volgens mij staat op het pak 160 graden en daar heb ik hem ook op gezet en bij mij liepen ze niet uit.
Of misschien je boter te zacht?
Ik heb de boter uit de koelkast meteen in de mixer gedaan zodat het even allemaal los kan zitten zodat het wat kruimelig word en toen pas met de hand er een bal van gemaakt.
Misschien als je warme handen hebt dat het te zacht wordt ofzo?
Ik heb grasroomboter gebruikt maar weet niet of het daar allemaal aan kan liggen hoor maar misschien wel.
Ik had het niet meteen gebruikt omdat ik weg moest dus had hem wel een poosje in de koelkast liggen voor ik het in de mal deed misschien moet je dat ook even doen?
Ik zeg maar wat hoor maar probeer je te helpen.

Je hoeft toch alleen water toe te voegen met zo'n pak mix????

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!