51

Re: bruidstaart met pillars

Heel
heel
heel
erg mooi!

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

52

Een buitengewoon staaltje taartkunst :thumb:
Prachtige foto's ook!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

53

Het is ook niet helemaal mijn stijl, maar ik vind het een des te groter compliment voor jou, omdat je ook prachtige taarten kunt maken precies naar de wens van de opdrachtgever ook al is het niet je eigen keus :Y... je hebt het superknap gedaan!

54

Echt prachtig gespoten, heel strak en wat een mooie rozen. Vind dat met die pilaren wel wat hebben. Heb dat zelf ook wel eens geprobeert maar oo wat moeilijk om ze allemaal even recht te krijgen;)

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

55

Wauw, wat megamooi gemaakt. En de rozen zijn schitterend. Ik begrijp wel dat je scheel zag van het lijntjes spuiten...

Corinne
Sugar & Flour

56

Ik ben nooit voor veel spuitwerk maar deze taart vindt ik prachtig!!!
netjes recht,mooi gespoten, prachtige rozen!!

groetjes Francisca

57

Wat supe rgeweldig, schitterend gemaakt zeg! Wat een mooi spuitwerk, heel precies en super netjes afgewerkt! Petje af hoor!

58

Marieke, ik weet niet waarom ik nog verbaasd ben over de kwaliteit van deze creatie. Wederom van superhoog niveau!!!!!!!
Het lijkt mij super om deze te maken, wat een uitdaging! Maar zeker aan jou toevertrouwd :-)
Enne.... wat een mooie foto!

groeten Annemieke
Cake It

59

hele mooie strakke taart,en ook zo mooi op de pilars,top!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

60

Die lijkt echt zo uit een boekje te komen!
Zeker zo met die echte rozen erbij :)

Mooi gemaakt!

Echt een super chique taart!

62

chique zeg! en heel mooi spuitwerk :)

63

In

64 Laatst bewerkt door Sjak (31-03-2008 13:07)

Oh wauw zeg. Zoals je zelf, en ook al meerdere mensen hebben gezegd; mijn smaak ik het ook niet helemaal (dat klassieke), maar dat maakt em niet minder mooi. En dat je het kunt. Ongelofelijk. Al die lijntjes en andere gespoten details. Super super super knap!!!!

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

65

Waaaaaauhhh, adembenemend mooi!
Super  :thumb:

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

66

Ik word echt helemaal verlegen van jullie complimenten :D En ik ben blij dat velen die de stijl niet mooi vinden 'm toch ook mooi gemaakt vinden :)
Word echt stil van alle reacties :0

Nathalie schreef:

Daar is hij dan!!! Wat een plaatje. Een echt kunstwerk (ook niet mijn smaak/keuze) heb je er van gemaakt!!!
Heb je de onderste 2 ook op zo'n plate gezet en met die hidden pillars gewerkt??? Ik hoef gelukkig niet met een open ruimte te werken. (mag ze lekker op elkaar zetten maar wil wel die platen en pillaren gebruiken ;))

En Nathalie, want om jouw vraag postte ik 'm eigenlijk :) Ja, de onderste hebben hidden pillars, maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld met geen open ruimtes hebben? Want als je pillars gebruikt krijg je toch open ruimtes? Of ga je alleen hidden pillars gebruiken?

Anyway, allemaal heel veel dank, het is fantastisch om een bruidspaar blij te maken, maar complimenten van medebaksters die weten hoeveel uren erin zitten is ook heel erg tof! :D

67

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh is dit geen plaatje uit een boek.....wauw wat ontzettend knap en prachtig gemaakt...............................wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww echt heel mooi!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

68

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..meer hoef ik niet te zeggen...

69

WOW ... erg mooi gemaakt zeg! Super!

Groetjes Tweety!

70

ooooooooooooooooooooooooo, heb zelf wel wat spuitwerk gedaan bij de acds maar wat jij hier presteert is echt super, mooie rechte lijnen, je scrolls ook zo mooi, geweldig, helemaal top!

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

71

Wat een pracht!

... wat een pracht...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

72

Deze had ik nog gemist :). Wat een geweldig spuitwerk, knap! De taart op zich is mijn smaak ook niet, maar de uitvoering is fantastisch en het is inderdaad wel een echte bruidstaart geworden!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

73

OOOOOOHHHHHHHHHHHH ben er stil van..........wat een plaatje zeg!!!
Hartstikke mooi gedaan

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

74

erg mooi!

75

Tjeeeeeeh! Die is helemaal perfect! Kan zo in een blad voor bruidstaarten!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/