51

Re: relief/motief matjes

Sir Kneighf schreef:

Ik heb 8 van die matjes uit een online hobbywinkel. Ze kostten maar 3 euro per 4 matjes. Ze zijn geloof ik bedoeld voor klei, maar ze werken perfect dus dat maakt mij niet uit. Ze zijn alleen niet zo groot, wel prima om rondjes uit te steken voor cupcakes of reli

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

52

Dat is toch Pipoos?
Ik heb blauwe matjes van Pipoos, die waren ook helemaal niet duur. Per 2 verpakt, en dan aan beide zijden een ander motief, in totaal dus 2 matjes met 4 motiefjes per set.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

53

Nee, de kwast ;)
Ik weet niet of een link plaatsen wel mag, dus dat doe ik maar niet. Als je googlet op 'de kwast online' is het als het goed is de eerste link.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

54

:lol: nu kun je dus net zo goed de link posten :lol:
Maar volgens mij mag dat wel, het si een heel ander soort winkel, en Inge verkoopt die matjes niet in de hebshop.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

55

Grrr, ik vind de matjes niet op die site, onder welke categorie moet ik beter kijken ?

56

Ik weet niet zeker of deze linkt de juiste is, maar ik probeer het toch maar;
Link

Als je een stukje naar beneden scrollt zie je ze staan onder de naam 'Makin's Klei Structuurvellen', en helemaal links onderaan de pagina kan je op 21-40 klikken om er meer te zien.
Ik vind de site trouwens vreselijk onoverzichtelijk, en dat terwijl ze zelf aangeven dat ze het zo veranderd hebben om het gebruiksgemak te verhogen..

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

57

Zoals ik al vermoedde werkt de link niet. Als je Makin's Klei Structuurvellen typt in het zoekvenster van die site krijg je hetzelfde resultaat ;)

58

Carin schreef:

:lol: nu kun je dus net zo goed de link posten :lol:
Maar volgens mij mag dat wel, het si een heel ander soort winkel, en Inge verkoopt die matjes niet in de hebshop.

Klopt en het staat ook (imho) best redelijk beschreven in de spelregels hier:

Spelregels mbt linkjes naar en & reclame voor andere sites
Het (forum van) Deleukstetaarten.nl wordt mogelijk gemaakt door de webwinkel www.deleukstetaartenshop.nl.

# Een topic starten om reclame te maken voor een (web)winkel voor taartdecoratie is niet gewenst
# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes
# Je mag wel verwijzen naar (web)winkels die zich niet specifiek richten op taartdecoratie

Dus...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

59

Ik had het braaf eerst even opgezocht voor ik het postte, maar uiteindelijk lukte het niet eens de specifieke link te plaatsen :D

60

het jammere van de winkel van de kwast is dat je minimale orde waarde van

Berichten [ 51 tot 60 van 60 ]

Pagina's Vorige 1 2 3

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » relief/motief matjes