26

Re: relief/motief matjes

oh help...ik ben bevangen door het heb-heb-heb virus!!

27 Laatst bewerkt door mamie (02-04-2008 09:52)

Ik heb ook die rolstokken bestel,maar volgende maand ga ik naar londen,ken er iemand adresjes waar men bakspulletjes kan kopen?Dan kan ik mijn man al die adresjes in zijn gps laten steken,ik heb ook dat heb-virus

28

Ik ben ook al tijden helemaal weg van die leuke rolstokken (en die randenrollers!). De kosten die er bij komen als je in Engeland bestelt vind ik toch wat te hoog, ik hoop dus ook al tijden dat Inge ze gaat opnemen in het assortiment :D. Als het (ooit?) zover komt sta ik als eerste in de rij om ze te bestellen! :lol:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

29

:O Heb besteld ze zijn ook zo leuk en voor ik het wist had ik al mijn gegevens ingetik en op het verzend knopje gedrukt....  :S En ze zijn ookal verzonden....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

30

marlies schreef:

en voor ik het wist had ik al mijn gegevens ingetik en op het verzend knopje gedrukt....  :S

:D:D:D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

31

Marianne schreef:
marlies schreef:

en voor ik het wist had ik al mijn gegevens ingetik en op het verzend knopje gedrukt....  :S

:D:D:D

IK snap ook niet hoe het kan :D :S ;)

32

Ik heb deze middag bij pipoos de reliefmatjes gezien,maar de print is niet zo diep dat ik vrees dat ze onvoldoende gaan indrukken.In de hema heb ik wel glazenonderleggerstjes gekocht met een soort legoprint aan 2.5euro

33

Meiden, hou eens op om iedereen met die leuke dingen aan te komen, nu moet ik weer geld gaan uitgeven.......ZE ZIJN GEWELDIG!!!! Terwijl ik net vorige week, reliefmatjes van een hobby zaak heb ontvangen!?!?!?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

34

Ik heb heeeel leif aan mijn man gevraagd die meteen te bestellen eergisteren ,ik ben benieuwd wanneer ze gaan aankomen.Kun je op die beurs in rotterdam ook die spulletjes kopen?ja dit forum heeft me al wat gekost(hihihihi)met al die leuke ideeen!!!!!

35

Hebben jullie al bij de nieuwe artikelen uit de hebshop gekeken? Daar staan 2 reli

36

Wauw wat leuk, maar errrrrrrrggggg duur zeg!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

37

Die zijn ZEKER leuk, maar erggggg duuuurrrr :Y
Jammer ik vind nog zoveel andere dingen leuk....dat word weer sparen :s

Groetjes Marlies.

38

Enne hebben jullie de andere nieuwe dingen ook gezien uit de hebshop! Die cupcakebakjes geweldig :D en de cupcake bakvormen :D Mn verlangslijstje is alweer aangevuld :)

39

oei iets stom gedaan !!!mijnman bestelde voor mij die rolstokken,maar ik had om te proberen zoal iets besteld.Ik dacht ja als ik niet betaal wordt dit geannuleerd.Maar ik heb ineens een dubbele bestelling gedaan zie ik want mijn winkelkarretje heeft de som gemaakt van die twee bestellingen.Hoe ga ik dat man lief uitleggen ?Ik dacht zoals jullie vertelden dat je maar moest betalen na hun mailke,oei oei .......en dat ik zo ver van jullie woon om die te delen he !

40

Maaikelove schreef:

Hebben jullie al bij de nieuwe artikelen uit de hebshop gekeken? Daar staan 2 reli

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

41

Nou ik heb ze binnen hoor heb nog een opdrachtje voor een vriendin zondag kan ik ze mooi testen! Supersnelle service, maandag besteld en nu al binnen. Gaat overigens per air mail.

42

Marlies hoe heb je dat met de betaling gedaan?Kwam er erg veel kosten van de bank of giro bij? Of is het met een creditkaart goedkoper?

groetjes van Ann

43

Ik heb ook maandag 2 april besteld (en met credit card betaald), maar ik heb nog niets binnen. Had ik ook nog niet verwacht hoor, maar als ik lees, dat Marlies ze al binnen heeft (en ik meende het al te zien op de cupcakes), dan hoop ik dat het snel binnenkomt!  Ik heb voor Eur 62,89 besteld, er kwam Eur 8,29 shipping bij en Eur 11,01 BTW dus het totaal werd Eur 82,20 (oftewel ik tel 1/3 bij de prijs per artikel op).

Groet, Jolanda

44

nanan schreef:

Marlies hoe heb je dat met de betaling gedaan?Kwam er erg veel kosten van de bank of giro bij? Of is het met een creditkaart goedkoper?

Ja ik heb idd met een creditcard betaald. Ik betaalde voor shipping  €8.29 en VAT €5.84 maar mijn bestelling was dan ook iets voordeliger nl. €33.35 en dus alles bij elkaar €47.49.

Jol321 schreef:

en ik meende het al te zien op de cupcakes

Klopt heb er 1 al gebruikt maar de andere twee zullen snel volgen. Ik ga er zeker nog eens bestellen want er was nu al veel op.

45

er is nu ook een aktie op deze engelse site in de Cuqui Special Selection 4 halen, 3 betalen, of kan ik dit beter niet melden . . . . hihihi

46

Brigitte schreef:

er is nu ook een aktie op deze engelse site in de Cuqui Special Selection 4 halen, 3 betalen, of kan ik dit beter niet melden . . . . hihihi

Heb het gezien, maar wat ik wil is er dus niet meer... Helaas, misschien maar goed ook voor de portomonee :Y

47

ik heb de bestelling vanuit engeland ook keurig binnengekregen.
maar kwam nu dit tegen bij pipoos
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=17096
weet iemand of dit ook werkt?

48

Ik heb 8 van die matjes uit een online hobbywinkel. Ze kostten maar 3 euro per 4 matjes. Ze zijn geloof ik bedoeld voor klei, maar ze werken perfect dus dat maakt mij niet uit. Ze zijn alleen niet zo groot, wel prima om rondjes uit te steken voor cupcakes of reli

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

49

ik hou me aanbevolen voor het webadres, zeker met moederdag in het verschiet. hihi

50

Ik zit flink te hopen dat mijn kinderwagen een beste prijs oplevert op marktplaats......dat gaat namelijk gewoon in mijn taartpotje :D O-) :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

Berichten [ 26 tot 50 van 60 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » relief/motief matjes