26

Re: laten drogen bloemen!

Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je nieuwe verfbakjes moet gebruiken die je uiteraard niet voor verf gebruikt, dan daarbij heb ik inmiddels allang bloemvormers besteld en handschoenen draag ik idd altijd al ivm de hygiene dus er valt hier niks over te bitchen

27

Nieuwe verfbakjes zijn ook niet voedsel veilig..... Nu kan je mij als bitch of wat dan ook neer zetten, maar misschien eens hand in eigen boezem steken. Ik gaf je zelfs nog een voedsel veilige tip!!!

Bakken is mijn passie!!!

28

Ik zeg niet dat je een bitch bent, ik zeg dat je loopt te bitchen, maar blijkbaar was ik nog steeds niet duidelijk genoeg, je hoeft me geen tips te geven

29

Begin hier dan geen topic met een vraag er in!!!
Je vroeg toch iets....geeft iemand antwoord was dat niet de bedoeling van je vraag.....

Bakken is mijn passie!!!

30

Ik zeg vraag beantwoord dus sluiten dit topic voordat het echt uit de hand loopt en mensen dingen gaan zeggen waar ze later wellicht spijt van kunnen krijgen!

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

31

Manon-dennis schreef:

Begin hier dan geen topic met een vraag er in!!!
Je vroeg toch iets....geeft iemand antwoord was dat niet de bedoeling van je vraag.....

Heb je de vraag niet gelezen ofzo?

Maar idd, beter stopt dit topic, want ik heb mn antwoorden waar ik wat mee kan, en dat was uiteraard de bedoeling van t starten van dit topic en niet al dat gedoe eromheen

32

Wat kunnen sommige mensen zich toch ontzettend opwinden over de mening van een ander. Het gaat hier toch juist om communiceren en discussiëren met elkaar?

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

33

LovelyPie schreef:

Bedankt voor het navragen, en alle reacties allemaal, maar eierdoosjes gebruik ik gewoon niet, de kans is klein, maar dus zeker aanwezig en zoals ik eerder al zei, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat een zwakker persoon ziek word van mijn cupcakes en dan daarbij, kijk ik ook altijd zeer op tegen rudolph van veen en ook mijn vader (kok en dieetkok en ook nog banketbakker van de oude garde)en die raden het beide af om eierdoosjes te gebruiken ook al bedek je ze met huishoudfolie! Maar volgende keer zal ik mijn vraag anders stellen, zodat ik niet allerlei berichten of onzinnige discussies over het gebruik van eierdoosjes maar gewoon een antwoord op mijn vraag, of er een goedkope vervanger is voor eierdoosjes! dus sorry voor mijn onduidelijkheid!

Even wat tekst van je onderstreept. Ik kijk net naar Rudolph en waar haalt hij zijn fondantbloemetjes uit? Uit een eierdoos met doorzichtig folie erop ;)

Zelf gebruik ik gewoon van die vormen waar je bonbonnetjes in maakt, of speciale bloemdroogbakjes die je bij de shop kunt kopen.
Voor grotere bloemen gebruik ik de poffertjespan. Passen er 19 op geloof ik en dat is best veel.