Re: Kettingtaart: Zomer in felle kleuren!
nr 52 voor giesela
vulling ganash met kersen
het was erg gezellig, veel plezier met de hippo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaart: Zomer in felle kleuren!
nr 52 voor giesela
vulling ganash met kersen
het was erg gezellig, veel plezier met de hippo
Nr 52
Die is echt leuk!!
Cindy,wat een ontzettend leuke taart
nr 52...wat ontzettend leuk...en die details bij het beestje, de slippers en het bikini'tje...super!!
Nr 52, Cindy, hoe krijg je zo'n lieverd op de taart geplaatst? Ze staat met haar enorme omvang maar op 1 elegant voetje? Wat een leuke taart trouwens.
Tieneke
Nummer 61 voor Natasja (Bë).
Gevuld met twee lagen gele room en verse aardbeien.
Gisterenochtend gezellig op de thee geweest bij Natasja.
Bedankt voor de gastvrijheid en veel plezier met je kinderen.
@ tante tien.......binnenkort volgt de workshop info voor een topper als deze ...via facebook en mijn website ....
Foto's namens Gisela:
Taartjes nummer: 51, 52 en 54
Wat een supermooie creaties zijn er weer gemaakt,mijn wel gemeende complimeten aan iedereen
nr 61, nr 51 en nr 54 ook zo'n mooie creaties....nr 52 had ik al op gereageerd, maar leuk zo bij het geheel van de taarten. Ziet er gezellig uit.
Jeetje heb taarten gemist!!
Wat een mooie zaten erbij, met ijsjes erg leuk, en de stapel met bloemetjes, erg tof! En het nijlpaard is super gelukt zeg!
Taartje 46...
Is een Red Velvet Cake - gevuld met witte chocoladeganache, die ik naar MIrretje in Terneuzen mocht brengen. Met het warm vochtige weer niet helemaal zo strak geworden als ik wou.
Miranda: nog eens bedankt voor de leuke winkeltips!
Oeps... er ging even wat fout met de foto's, maar nu staan ze er gewoon weer!
Een Close-upje van de zonnende dame
Vicky/nr 46,wat een super leuke taart heb je gemaakt.
Echt lekker zomers
46 die is super zeg
Taartje nummer 75 voor Saskia mv Lisa.
Op maandag 19 augustus afgeleverd, door mijn moeder bij de ontvangster. Want helaas was ik ziek Ik had nog zoveel in mijn hoofd om te doen met de taart, maar ik werd ziek tijdens het bekleden en toen heeft mijn vriend me geholpen om hem af te maken. Helaas is hij dus niet geworden zoals ik wou, maar Saskia had me laten weten dat ze hem evengoed leuk en lekker vond
De taart was gevuld met zelfgemaakte banketbakkersroom en lemoncurd.
Aan de zijkant staat: de zomer in je taart
Paulette/taart nr 75 ondanks dat je ziek was heb je toch een mooie zomerse taart gemaakt
nr 46 en 75...wat heerlijk zomers weer. Erg mooi uitgevoerd.
Taartje nummer 75 voor Saskia mv Lisa.
Op maandag 19 augustus afgeleverd, door mijn moeder bij de ontvangster. Want helaas was ik ziek Ik had nog zoveel in mijn hoofd om te doen met de taart, maar ik werd ziek tijdens het bekleden en toen heeft mijn vriend me geholpen om hem af te maken. Helaas is hij dus niet geworden zoals ik wou, maar Saskia had me laten weten dat ze hem evengoed leuk en lekker vondDe taart was gevuld met zelfgemaakte banketbakkersroom en lemoncurd.
Aan de zijkant staat: de zomer in je taart
Hij was inderdaad heerlijk. Jammer dat je ziek was, maar we gaan nog een keer afspreken.
Dankjewel Saskia (en anderen), en we gaan zeker in de herkansing
Taartje nr 78!
Afgelopen donderdag heb ik mijn taartje afgeleverd bij Clairette!
Het was gezellig en ik heb genoten van alle verhalen...
Het is een felgele biscuit, gevuld met homemade ananasjam
en kokosvulling (gecondenseerde melk met kokos en stukjes geroosterde amandel) gebaseerd op een recept van Cake&Ell.
Om de vulling een dijkje van botercrème en afgesmeerd met witte chocoladeganache. De bloem, randje en bladeren zijn van marsefond.
Marielle/taartnr 78,Wat een leuke zomerse taart en wat een heerlijk klinkende vulling zaten erin.
Mariëlle...wat een mooie frisse kleuren....en wat klinkt ie lekker
Nr 78, echt zomer! En hij klinkt heerlijk.
Goedemorgen Ladies,
Wat een pracht taarten allemaal , ook mijn ideeen stonden er al tussen Dus moest hard nadenken voor wat anders ! Maar het is gelukt
Ik ga nu mijn taartje nummer 83 wegbrengen naar Anneliek alias Aliek. Ik plaats later de foto's
Groetjes,
Monique
Het heeft even geduurd maar hier is dan Taart nr. 49 die afgelopen zaterdag mocht afleveren bij Klaartje en haar gezin. Ik vond het erg leuk om zo eens kennis te maken met iemand anders die bakt. We vonden het erg gezellig en de tijd vloog voorbij. De vulling is zelfgemaakte banketbakkersroom met slagroom. Ik had eerst monchou botercreme gemaakt maar dit lukte niet met het fondant (te vochtig) dus afgesmeerd met blauw gekleurde botercreme.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaart: Zomer in felle kleuren!