Re: Knibbel knabbel knuisje.......

Wow petje af hoor, dat is echt heel veel werk! Super dat je het zo gedaan hebt, want in de british bake off had iemand gewoon iets van kellogs gebruikt, en dat werd niet gewaardeerd, bonuspunten voor jou dus!

I never met a calorie I didn't like....

27

Superleuk dit :Y !
Is het geld (en de drop, maar dat is dan weet wat minder belangrijk ;) ) eruit te krijgen zonder dat je het helemaal moet slopen? Ik zou daar grooooooooooote moeite mee hebben als ik zoiets leuks kreeg en het misschien wel voor altijd laten staan...Mooi spaarpotje voor een echte crisistijd maar voor de gevers misschien wat minder leuk als er nu niks met het gedaan wordt / kan worden?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

wow  nice!!

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

29

Soooo!!! Wat mooi!!

30

Bedankt allemaal!

@ Tom Poes: Ik had een achterdeur in het huis gemaakt die maar met een klein beetje icing was vastgeplakt. Hier doorheen kon (met wat moeite) het geld uit het huis worden gehaald. Dit had ik gedaan omdat ik dat zelf wel erg fijn zou vinden als ik zoiets zou krijgen en het niet gelijk zou te hoeven slopen....  :)

31

Heel leuk!! :thumb:

Er is altijd een reden voor taart en anders verzin ik hem wel!!

32

Geweldig leuk idee en fantastisch uitgevoerd!

33

Wat een snoeperig huis!
Het vele werk zie je er echt wel aan af. :Y
:thumb: Heel gaaf gedaan!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

34

Enig ! Wat een leuk cadeau!

Groet, Jolanda

35

Super leuk gemaakt. Ik heb gelijk de website opgezocht en alles opgeslagen. Heb jij het huis van zanddeeg gemaakt? Nogmaals super!

Groetjes Monique