Re: Tja.....
Wow, wat is 'ie strak geworden zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tja.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In 1 woord: GEWELDIG!!!!!!
prachtig hoor. heeel mooi.
zou ik ook dat printje mogen hebben?
Ja hoor, dat mag. Als je me even een mailtje stuurt, dan kan ik terug mailen met een attachment, ok?
Hij is echt supermooi zeg!
En idd wat een gaaf printje.
Zou je hem ook naar mij willen sturen?
Voor iedereen die dat printje graag zou willen hebben, stuur me even een mailtje, dan kan ik een mail met het bestandje terugsturen
Ja. sorry ; ik ben ook in hetzelfde lijst voor het printje. Bedankt alvast. Geduld is je beste eigenschap toch?
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor May! Geen enkel probleem om het even te sturen
Thanx Jolanda
prachtige taart!!!!
Wat een super gave taart. Origineel en mooi gedaan.
Zo gaaf!
Mag ik trouwens vragen hoe je de print vastzet? Ik ga morgen ook een tasje van LV maken en vroeg me eigenlijk af hoe ik de print vast zet???
Eerst de taart gewoon met fondant bekleden en daarna de print daarop plakken met een beetje water. Ik heb een klein spuitflesje (een soort mini plantenspuitje wat je kan kopen bij o.a. Etos en Kruidvat) en daarmee besproei ik de achterkant van de print heel lichtjes en dan plak ik het op het fondant op de taart.
Eerst de taart gewoon met fondant bekleden en daarna de print daarop plakken met een beetje water. Ik heb een klein spuitflesje (een soort mini plantenspuitje wat je kan kopen bij o.a. Etos en Kruidvat) en daarmee besproei ik de achterkant van de print heel lichtjes en dan plak ik het op het fondant op de taart.
Dank je. Ga het morgen proberen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tja.....