Re: Pretty pastel
Ze zijn prachtig! alledrie verschillend en toch horen ze bij elkaar, helemaal super!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pretty pastel
Ze zijn prachtig! alledrie verschillend en toch horen ze bij elkaar, helemaal super!
Die taarten van jou kunnen zo in een boek, ik vind ze zo mooi!!
Echt helemaal perfect. Wat zijn je strikken (wederom) perfect en de taarten zooooo strak!
Waw, dit is heel mooi!
Mag ik ze opslaan???
Natuurlijk mag je ze opslaan
En iedereen weer bedankt voor de leuke/enthousiaste reacties.
Het was echt niet de bedoeling om zeurderig of ontevreden over te komen
Alleen had ik graag drie verschillende (en dan niet alleen de kleur) taarten gemaakt, maar dat zat er gewoon even niet in. (Zes taarten in
leuk een thema!!!
allemaal weer heel mooi!Saskia
Waarom zeg je dit nu??
Je weet dat ze niet graag thema's maakt.
Haaaahahahaha hihihihih haahahaha.
O sorry, beetje plagen. 
Mag toch wel he.

Nou, je mag mij iedere dag wel drie insiratieloze taartjes voorschotelen!! Mooi!!
Nou, ze zijn schitterend hoor! Erg netjes en strak afgewerkt! 
Echt heel leuk geworden!
Heel erg mooi zo met de verschillende pastelkleuren!!
Ziet er prachtig uit, erg strak en super mooi!
dutchdecorator schreef:leuk een thema!!!
allemaal weer heel mooi!Saskia
Waarom zeg je dit nu??
Je weet dat ze niet graag thema's maakt.
Haaaahahahaha hihihihih haahahaha.O sorry, beetje plagen.
Mag toch wel he.
![]()

Wederom..weer prachtige taarten!! En toch alle drie weer even anders.. 
Wauw....
Alle drie erg leuk 
Ik ga ze opslaan als het mag.....
Groetjes Marlies.
Mooie strikken.
wat een plaatjes, zo alledrie samen!!
Ik hou wel van "simpele" taartjes geloof ik. Ik vind ze alle 3 even mooi! Hele mooie kleuren ook!
Wat een mooi stel! Kleur je alles in een keer, zowel voor de taarten, als de strikken als de bloemetjes of eerst alleen alles voor de versiersels en later pas voor de taart zelf? Fondant of marsepein of combi?
Wat een mooi stel! Kleur je alles in een keer, zowel voor de taarten, als de strikken als de bloemetjes of eerst alleen alles voor de versiersels en later pas voor de taart zelf? Fondant of marsepein of combi?
Hey Ria,
Nou ik had eerst de fondant met tylose voor de strikken gekleurd en een 1:1 marsepein/fondant met tylose voor de bloemetjes.
Vind zelf marsepein of marsepein/fondant met tylose, niet hard genoeg worden voor strikken.
Voordat ik de taarten ging vullen het 1:1 marsepein/fondant voor de bekleding van de taart gekleurd.
Heeeeeeel gaaf!!!!
Wat een prachtkleuren, prachtstrikken en dus PRACHTtaarten!! 
Leuk zijn ze, en als 'stel' nog gezelliger!
Wauw, mooi in eenvoud! (of tweevoud of drievoud)
ooo gááf weer!!! Het blijft gewoon prachtig, zo'n strik met bloemen.... altijd goed 
Wat zijn ze weer mooi en wat zijn ze weer kaatje. 
Geen inspiratie?
Waar dan niet? 
Prachtig hoor K.
Wat weer een plaatjes van taartjes!!! En zo'n mooie kleuren!!! (welke merk/soort gebruik jij??)
Wat weer een plaatjes van taartjes!!! En zo'n mooie kleuren!!! (welke merk/soort gebruik jij??)
Hey Nathalie,
Dit zijn allemaal Wilton kleuren. Soms gebruik ik ook wel CK.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pretty pastel