Re: 5 stapels bruidstaart in de kleur mintgroen en zalmkleurige bloemen
oooooh wauw... prachtig.. wat vreselijk jammer dat je zo ver weg woont dit is precies wat ik voor mijn bruiloft zou willen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5 stapels bruidstaart in de kleur mintgroen en zalmkleurige bloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oooooh wauw... prachtig.. wat vreselijk jammer dat je zo ver weg woont dit is precies wat ik voor mijn bruiloft zou willen
Wow echt heel gaaf!! de kleurencombi is ook erg gaaf, maar vooral hoe je de kleuren gebruikt hebt! De blaadjes in het wit met peach, super!
Mag ik 'm opslaan? Een bruidspaar vroeg mij veel variatie in bloemen te gebruiken en ik denk dat die minibloempjes daar supergoed bij passen. (worden orchideeën rozen en lelies beetje veel groten, dus zo'n schattig kleintje past er perfect bij )
Wow echt heel gaaf!! de kleurencombi is ook erg gaaf, maar vooral hoe je de kleuren gebruikt hebt! De blaadjes in het wit met peach, super!
Mag ik 'm opslaan? Een bruidspaar vroeg mij veel variatie in bloemen te gebruiken en ik denk dat die minibloempjes daar supergoed bij passen. (worden orchideeën rozen en lelies beetje veel groten, dus zo'n schattig kleintje past er perfect bij
)
Natuurlijk mag je opslaan... succes met je bruidstaart.
Eline25 schreef:Riany, wist je trouwens dat ie in het Cake Central Magazine staat?
WOW Eline... Bedankt voor het laten weten !!! Ik ben helemaal aan het stuiteren. Zo gaaf vind ik dat.
Door de ziekenhuisopname van mijn dochter heb ik de mail van cakecentral gemist! Dus... Bedankt
Graag gedaan!
prachtig!!!!!
Prachtig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5 stapels bruidstaart in de kleur mintgroen en zalmkleurige bloemen