26

Re: Klassiek met roosjes voor 90-jarige grootoma

Prachtig klassieke look! Helemaal geschikt voor een 90-jarige dame. En je roosjes zijn inderdaad erg mooi. Heb je een bepaalde how to of workshop hiervoor als leidraad gebruikt?

Lijkt me trouwens lekker, de amandelsmaak met de champagne.

Prachtig!!! :thumb:  :thumb:

28

djehr schreef:

Ik vind het een mooie crème die je krijgt met het recept van Rudolph. De witte chocolade crème vond ik wel erg machtig. Ik heb de toeven zaterdagavond gespoten en de pareltjes er op gedaan. De bloemetjes pas de zondag vlak voordat ze opgehaald zouden worden. Ik was niet zo zeer bang voor smelten maar wel voor inzakken van de bloemetjes door het vochtige milieu van de koelkast.

Ja, vind ik ook Djehr....de witte chocoladecrème heb ik nog niet gemaakt....wel de gewone bruine chocoladecrème..en die valt ook erg in de smaak.

Dank je wel voor je antwoord...volgende week zijn mijn ouders 50jr getrouwd en ze trakteren op de club...ik maak dan de cc ...

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

29

Heel mooi!

30

mooi! en erg sjiek, hou ik wel van  :)

31

Bianca1969 schreef:

Ja, vind ik ook Djehr....de witte chocoladecrème heb ik nog niet gemaakt....wel de gewone bruine chocoladecrème..en die valt ook erg in de smaak.

Dank je wel voor je antwoord...volgende week zijn mijn ouders 50jr getrouwd en ze trakteren op de club...ik maak dan de cc ...

Leuk! Ben benieuwd naar die van jou

32

mieperdepiep schreef:

...En je roosjes zijn inderdaad erg mooi. Heb je een bepaalde how to of workshop hiervoor als leidraad gebruikt?

Lijkt me trouwens lekker, de amandelsmaak met de champagne.

Ik heb tijdens een workshop van Suikertaartjes Suuz gezien hoe je roosjesmaakt. Vorig jaar heb ik ook een Alan Dunn workshop gevolgd. maar dat vond ik toch wel erg moeilijk. Dus ik heb de techniek van Suuz gebruikt met de tips van Alan Dunn. En dan krijg je dit (na heel wat mislukte roosjes  ;). Deze twee zijn de mooiste van de 6 die ik gemaakt heb  :lol:  :lol:  )

Die combi amandel met champagne is inderdaad erg lekker. vind hem altijd wel wat chiques hebben

33

Prachtig.