Re: geschilderde Blond Amsterdam en Cute Kittens
Oh, wat een super gave taarten, allebei! Ik gavdeze week een blond taart maken, maar ik durf echt niet te gaan schilderen... Super knap en mooi gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geschilderde Blond Amsterdam en Cute Kittens
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh, wat een super gave taarten, allebei! Ik gavdeze week een blond taart maken, maar ik durf echt niet te gaan schilderen... Super knap en mooi gedaan
Fijn dat dit topic weer boven komt drijven.
Want wat zijn ze toch gaaf, jouw taarten. Grote klasse!
Een feest om naar te kijken.
Mooi zeg!
Hee wat leuk dat deze weer naar boven komt! Bedankt dames voor jullie leuke berichtjes!
Geweldig die Blond taart!
Het is al een wat ouder onderwerp, maar wil toch even zeggen dat ik je taarten prachtig vind!
Ben diep onder de indruk van je blond-taart!
echt geweldig
Mag ik vragen hoe je dat schilderen doe? Wil het ook eens proberen maar kan er geen informatie over vinden?
Een hele mooie taart!
Mooi geschilderd en die poezen zo mooi!
Hee wat leuk dat ie weer boven kwam! Dank jullie voor de leuke berichtjes!
@ Evita: voor schilderen heb je alcohol nodig (ik gebruik pure alcohol, maar sommigen gebruiken wodka), dustjes, een paar bakjes en wat kwastjes. Beetje dust, beetje alcohol erbij (hoe meer alcohol, hoe lichter de kleur wordt) En dan gaan met die banaan!
Echt heel gaaf! Vooral de blondtaart hoop ooit ook nog eens zo te schilderen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geschilderde Blond Amsterdam en Cute Kittens