Re: Het moet je smaak zijn maar ik ben zo trots! Bruidstaart 160 pers.
Schitterende klassieke bruidstaart, geweldig zoals je dat hebt uitgevoerd, de eerste foto kan zo in een boek met bruidstaarten......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het moet je smaak zijn maar ik ben zo trots! Bruidstaart 160 pers.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Schitterende klassieke bruidstaart, geweldig zoals je dat hebt uitgevoerd, de eerste foto kan zo in een boek met bruidstaarten......
wat een mooi plaatje knap gedaan
Ooohhhh...wow zeg!
Helemaal geweldig!
Daar ga je nog jaren van genieten (van de foto's dan )
Nou, mijn smaak is het ook zeker niet maar wat heb je er een fan-tas-tisch geheel van gemaakt! Daar mag je met recht enorm trots op zijn!
Chapeau!
Wow, wel knap dat je dat zo schitterned hebt gemaakt. Mag je terecht super trots op zijn!!!
Schitterend echt waar, zo een opdracht is ook een zeer mooi visitekaartje volgens mij!!!!
Fanny
Ik houd er van Prachtig!
heel erg knap hoor! en idd heel veel werk. vind het wel heel mooi, maar zou er ook zelf niet voor kiezen voor mijn eigen bruiloft.
knap dat je het wel zo hebt kunnen maken, terwijl het (blijkbaar) niet je smaak is
inderdaad hartstikke strak en wat een boel taart.... pfff, petje af hoor
wat is de vulling(en)
OMG wat een super werk is dit zeg!
erg knap gedaan !
Moet inderdaad je smaak zijn...maar ik vind m geweldig gemaakt.
Zou 'm zelf nooit zo willen hebben gehad op MIJN bruiloft, maar dat doet er hier niet toe.
Geweldig gemaakt. Complimenten
Wow, wat gaaf! Stijlvolle indrukwekkende taart!
Wauw zeg!!!
Wat een werk moet dat geweest zijn... Jeetje!!!
Complimenten!!!
Ik heb massa's bewondering voor je! Hier zou ik dus enorm in falen, hé! Niet alleen heb je prachtige taarten gemaakt, daarbij heb je ook nog eens voor heel de compositie en presentatie gezorgd, moet je ook maar kunnen, hoor! Ik vind het héél erg sjiek! Wordt precies een prinsessenhuwelijk of zo;-)
Ook niet mijn stijl maar wat heb je dat mooi gemaakt! Vakwerk Daar zitten heel wat uurtjes in.....
Wauw ik hou van deze steil! is de taart ook all-buttercream?
Wauw ik hou van deze steil! is de taart ook all-buttercream?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het moet je smaak zijn maar ik ben zo trots! Bruidstaart 160 pers.