Re: Baby's in dierenpakje pfff.... wat een baan zeg.
zelfs al komen de baby's uit een mal, nog super snel gedaan.
En ik doe het je niet na, schattig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby's in dierenpakje pfff.... wat een baan zeg.
zelfs al komen de baby's uit een mal, nog super snel gedaan.
En ik doe het je niet na, schattig!!!
maar ze zijn wel echt helemaal te lief en mooi..... heb je de lijfjes van de bay;s in de mal al een andere kleur gegeven of ze allemaal met de hand nog eens een extra laagje gegeven? Ik vind ze echt supermooi
Wow wat lief! Super mooi gedaan maar wat een werk!
maar ze zijn wel echt helemaal te lief en mooi..... heb je de lijfjes van de bay;s in de mal al een andere kleur gegeven of ze allemaal met de hand nog eens een extra laagje gegeven? Ik vind ze echt supermooi
Ik heb inderdaad een andere kleurtje in het lijfje van de mal gedaan anders zou ik er denk ik nog veel langer mee bezig geweest zijn
Hartelijk dank voor het compliment
Pfff, volgens mij kan jij echt geen baby meer zien de komende tijd . Ze zijn wel erg schattig geworden hoor. Resultaat mag er zijn
Dat is zo een hele bevalling, maar wat een leukerds zeg. Ik kan me voorstellen dat je de rest iets eenvoudiger wilt maken, pffff.
Ze zijn echt weer ontzettend lief geworden, jij bent de Anne Geddes van de fondant/marsepein!!!
Je vrienden zijn vast heeel blij met jou!
Kijk weer uit naar de volgende creatie van je....
Ze zijn snoezig! Wat een klus, petje af!
Dankjulliewel weer allemaal voor de leuke en aardige reactie's en inderdaad ik kan even geen baby meer zien haha ( in ieder geval geen marsepeinbaby )
Aaaaaaaah, zo lief!!!
superlief zeg!!
Zijn echt mega-superschattig! Als ik ooit oma wordt, weet ik bij wie ik moet zijn! (Maar dan gewoon 10 ofzo hoor
)
(Ik ben zelf veel te slordig en ongeduldig hiervoor.)
Zijn echt mega-superschattig! Als ik ooit oma wordt, weet ik bij wie ik moet zijn!
(Maar dan gewoon 10 ofzo hoor
)
Is goed hoor haha.
Zijn echt mega-superschattig! Als ik ooit oma wordt, weet ik bij wie ik moet zijn!
(Maar dan gewoon 10 ofzo hoor
)
Is goed hoor haha.
Super super mooi zeg toppie. Vraag me wel af of je misschien een howto hebt hihi
Super super mooi zeg toppie. Vraag me wel af of je misschien een howto hebt hihi
Nou ik heb niet echt een how to maar eigenlijk is het niet zo moeilijk als het lijkt hoor.
Je doet in het lijfje gewoon het kleurtje van het pakje en het hoofdje huidskleur.
Dan maak ik met een ronde uitsteker een rondje en doe dat over het hoofdje heen zodat je dezelfde kleur hebt als het lijfje en dan maak je de rest erop.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd hebt ander vraag gerust hoor.
Ik vind ze echt geweldig! Wat een monnikenwerk.....
Ze echt heeeeel leuk.
Ik vind het wel de 11,5 uur wel waard hoor. Ik denk je vriend ook.
Echt super,,,
Ontzettend leuk, ik sluit me helemaal aan bij voorgaande reacties.
Ik heb wel een vraagje, je gaf aan dat je de pastelkleurige konijntjes al eerder had gemaakt. Hoe en hoelang bewaar je die dan?
Ontzettend leuk, ik sluit me helemaal aan bij voorgaande reacties.
Ik heb wel een vraagje, je gaf aan dat je de pastelkleurige konijntjes al eerder had gemaakt. Hoe en hoelang bewaar je die dan?
Ik heb ze gewoon in het plastic in een goede luchtdichte bak bewaard.
Het is nl marsepein en dat moet je net als waar je het in koopt gewoon weer verpakken.
iK koop altijd de 14 kilo zeelandia marsepein en dat zit gewoon in een plastic zak in een doos dus zo bewaar ik dan ook de konijntjes.
En op de zeelandia marsepein die ik koop staat een houdbaarheidsdatum van zeker wel een maand of 8 na aankoop dus die houdbaarheidsdatum kan je dan ook voor je gemaakte baby's aanhouden.
Hartelijk dank allemaal weer voor de leuke en vriendelijke reactie's
Je bent een ware kunstenares! En een kei van een vriendin!
Oooh wat een schatjes
Het uiteindelijke resultaat was onderstaande foto
Ze zijn echt super schattig om te zien zeg. Bijna zonde om op te eten.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby's in dierenpakje pfff.... wat een baan zeg.