Re: Ik wilde graag een volwassen taart maken... :-p
Echt hartstikke mooi! Zeer goed gelukt
én dochter - 21 januari 2014
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik wilde graag een volwassen taart maken... :-p
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt hartstikke mooi! Zeer goed gelukt
Bedankt voor de leuke reacties!!
Ik plaats lang niet alles wat ik maak maar wel de taarten waarvan ik denk dat ze nog iets toevoegen aan al t moois dat hier te zien is op t forum.
De rondjes is een uitsteker die in de webshop verkrijgbaar is. ff pielen om te er mooi uit te krijgen maar goed te doen, en mooi effect.
Nogmaals bedankt!
xx
Hij is PRACHTIG! Zo mooi wit! Denk dat ik die uitsteker ook gelijk wil !
O wat mooi dat wit met die rode accenten, geweldig!
Wat een geweldige taart!
niets meer aan toe te voegen dan
en
nog van harte gefeliciteerd ook
mooooooooooii
Heel mooi gedaan!
In een woord: SCHITTEREND!!!!
Zoooo echt heel mooi !!! Kleuren zijn ook prachtig
Zoooo echt heel mooi !!! Kleuren zijn ook prachtig
Wauw die is mooi!
Mooie en stijlvolle taart
goh wat een mooie taart
Wat een prachtige taart!
Van harte gefeliciteerd,
en wat een prachtige taart,
echt heeeeeeel mooi geworden.
Die uitsteker voor "die rondjes" ik vind hem mooi, maar ook erg moeilijk uitzien.
Gebruik jij hierbij fondant of flowerpaste ??
Bedankt allemaal! de kleur is heel hard roze, op de foto lijkt t misschien rood maar dat was t niet
Die uitsteker voor "die rondjes" ik vind hem mooi, maar ook erg moeilijk uitzien.
Gebruik jij hierbij fondant of flowerpaste ??
ik heb fondant van funcakes gebruikt zonder tylose. goed dun uitgerold en dan eerst even aan de lucht laten drogen. dan uitsteken. Daarna sloeg ik t eerste deel uitnet als een tappit en dan rustig de rest losmaken. Ik vond het goed te doen! na dat ie uit de steker is heb ik m ook 5 of 10 minuten laten liggen zodat ie de vorm goed behoud bij het aanbrengen.
wow, heel mooi!!
Wat een gave taart. Heel origineel en mooi gedaan!
Prachtig!
Jeeeee, wat een super mooie taart. Ga zo gelijk eens kijken op de site voor die rondjesuitstekers.
Leuk gecombineerd met die stippen.
Wij zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en ons trouwkaartje was met - jawel - olifantjes, haha. Super leuk gedaan.
he, weer 2x.
Erg gaaf!! Zo clean en strak! Echt mooi geworden!
Nog even een vraagje, kan je mij laten weten hoe de rondjes uitsteker heet. Ik wil hem ook heel graag bestellen.
erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik wilde graag een volwassen taart maken... :-p