Re: Als de lente niet wil komen, dan regelen we het zelf wel! ;)
Wow, ik ben echt een rookie bij vergeleken deze taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Als de lente niet wil komen, dan regelen we het zelf wel! ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow, ik ben echt een rookie bij vergeleken deze taart
Wow, wat gaaf!!! Blij dat ik me het opgegeven voor het maken van deze prachtige bloemen.
Echt super gedaan
Wat een beauty!!! en idd wat zonde van die mooie tulpjes.....
wooooow gaaf!
Echt super mooi! Wil zo graag deze tulpen leren maken, vind ze helemaal geweldig.
Ze zijn weer prachtig die tulpen En de taart natuurlijk ook
dank jullie wel ladies!! lief!
@boonsnic: budel, budel.... uhm, waar ligt dat? Ik vrees dat ik geografisch gezien net en zachtgekookt ei ben, maar op mijn website staat onder Workshops mijn hele agenda. Misschien staat er iets bij? Is Budel in Brabant? Volgens mij wilde Mijke nog een keer iets afspreken, die woont geloof ik in Oss?
Heel mooi...vlgs mij heb je stiekem echte tulpen er op gelegd
Super mooi gedaan!!! Heel mooi geheel.
Geweldig!
Love it!!
tenx!
Echt waar.... eerst zie ik een paar tulpjes in een vaasje, daarna liggen diezelfde tulpjes, naar mijn mening, op een taart.
Blijkt dat van suiker te zijn.
Nu heb ik net een workshop orchideeën gedaan (voor de tweede keer) en ik vervloek suikerbloemen, want o wat moeilijk en dan zie ik dit!
Chapeau! Mijn hoed gaat diep af!
Erg mooi!
Prachtig!!!!
Ow, Eline! Wat. Zijn. Ze. Mooooi! Ik wil dat ook leren, o wacht, ik ga dat ook leren! *doet rondedansje*
Super meis, en tot 8 mei
aaaah, wat een lieve reacties zeg! Hihi, die Lot! Suikerbloemen vervloeken, het is toch wat.... Was dat een orchideetje van mij die je hebt vervloekt?
Ik hoop het niet!
Hihi Sannie, gekke meid!! *danst even mee*
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Als de lente niet wil komen, dan regelen we het zelf wel! ;)