Re: Net op de valreep
Mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Net op de valreep
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi!
Wauw! Wat mooi!!
die kleuren! geweldig gewoon, nét echt! wat een lef!
Dank jullie wel allemaal
Niet vergeten te stemmen hè!
jemig wat mooi zeg zonde om op te eten
Heel erg mooi!!
jemig wat mooi zeg zonde om op te eten
Dank je wel!
Ik heb 'm op een dummie gezet, dus hij staat nu op mijn dressoir te pronken
Eritaartje, ook bedankt voor je complimentje
Niet vergeten te stemmen hè! Er zijn nog veel meer leuke vogelkooitjes te zien: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=221480
Prachtig maar dat wist je al van FB
En ook hier bedankt Moodswing
WOOOWWW supergaaf maar de vraag is natuurlijk hoe heb je hem gemaakt?
wow supermooi
ik heb ook gestemd op je
WOOOWWW supergaaf maar de vraag is natuurlijk hoe heb je hem gemaakt?
Jaaaaaa, dat is het geheim van de smit natuurlijk...
Nee hoor, ik heb een 10 cm bakblik vastgemaakt op een 12 cm blanda, het verschil opgevuld met karton en daarna dit bouwwerk goed strak omwikkeld met brede tape. Het moet er heel overdreven gezien zo uit zien: / \ , maar dan minder schuin natuurlijk. Anders kan je als de kooi droog is niet vanaf tillen (was ik na 4 keer overdoen achter ). En daarna ga je de kooi opbouwen van fondant met gumpaste en een klein beetje tylose erdoor. Goed laten drogen en je niet laten verleiden om 'm toch eerder op te tillen.
wow supermooi
![]()
![]()
ik heb ook gestemd op je
Dat vind ik heel lief van je, thanx!
Wat is die gaaf, zeg!
Echt super mooi!
Ongeloofelijk mooi!!!
Ik kan je perfectionisme heel goed begrijpen want ik ben ook zo. Het doet er niet toe dat een ander je inperfecties helemaal niet ziet, je ziet ze zelf wel en dan begin je weer helemaal van voren af aan.
WAUW!!!!! wat een kunstwerk. Ik had hem bijna gemist!! Wat maak jij toch prachtige dingen. Mijn complimenten
Dank jullie wel dames, leuk om te lezen!
Er kan nog steeds worden gestemd bij de thema taarten http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=221480!
Ik sta nu op de tweede plaats en heb er nog 3 nodig om voor te komen staan , ik kan jullie stem wel gebruiken!
En iedereen die al op mij heeft gestemd, super bedankt
GEWELDIG!!!
Mag ik vragen welke kleur fondant je hebt gebruikt voor de rozen?
Thanx!
Ik heb Wilton Aster Mauve gebruikt om de fondant+gumpaste te kleuren en daarna nog gedust met VeeBee grape.
Die Wilton kleur heb ik hier van iemand overgenomen, deze is volgens mij niet in Nederland verkrijgbaar. Je hebt 'm ook van Americolor, je moet er alleen best veel van in doen om de kleur zo donker te krijgen.
Gaaf!
Dank je wel Liene!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Net op de valreep