76

Re: mijn vintagetaart voor het MTF: Burlesque Reminiscence

geen woorden meer voor....  en terecht dat je hebt gevonnen. gefeliciteerd meid
geniet ervan.

evrim

77

Jemig................. dit is geen taart meer maar kunst..!!!   :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

78

en wat fijn dat we op facebook nog meer mogen genieten van jou kunsten... ben diep onder de indruk!!! wow, wow wow...!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

79

Als ik dit zie wordt ik toch erg onzeker over mijn eigen baksels :s
In 1 woord...SUBLIEM!

Ik moet in juni een taart maken en heb ook iets van een corset in mijn gedachte. Weet alleen nog niet hoe. Als ik drie taarten op elkaar stapel en die in de juiste vorm snij moet ik daar dan karton tussen doen voor de stevigheid?

80 Laatst bewerkt door Miss Pebble (16-04-2013 14:37)

Bij drie lagen zou ik er wel karton of board tussen doen anders houdt de vorm het niet.
Overigens was dit een dummie dus daar heb ik me niet druk om hoeven maken ;) maar in het verleden heb ik wel vaker taart in vorm gesneden :D

Met een stevige cake en vulling (bv ganache) zou je drie lagen zonder kartons kunnen doen, dat snijdt toch wel een stuk makkelijker in model...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Hemel, hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest? Dit gaat trouwens wel beyond taarten maken. Dit is kunst van de bovenste plank. Ik mag toch hopen dat het een dummy is, want ik zou werkelijk moordneigingen krijgen als iemand hier het mes in zou zetten. Dat is bijna een misdaad! Kortom, het is een prachtig stuk en daarbij komt dat ik burlesque echt geweldig vind. Beautiful!!!

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl

82

Gelukkig was dit een dummie :) Daarom is ze ook zo mooi geworden: ik heb er uuuuuuuuren (drie weken bijna elke dag een paar uur, ik schat een uur of 70, 80) zonder stress aan kunnen prutsen.
In het echt zou ik dit niet allemaal alleen voor elkaar krijgen op een taart die ook nog vers moet zijn....
Het is een echt showstuk, geen feestvoer :D

Ze staat inmiddels op mijn hobbykamer maar daar komt ze helemaal niet tot haar recht :s Vanavond mag ze weer terug naar haar ereplaats op de piano in de huiskamer!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

83

Miss Pebble schreef:

..... Vanavond mag ze weer terug naar haar ereplaats op de piano in de huiskamer!!

En terecht....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

84

prachtig  :Y