26

Re: Mijn inzending voor MTF

Poink...
O sorry ik zal mijn kin weer even op rapen. Wat prachtig!!!

27

ook weer een prachtige taart!!!

28

Prachtige taart  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

29

Zoooo prachtig!! Wat n kunstwerk zeg!!!!

30

:thumb: Wat een prachtig kunstwerk! Op en top Burlesque!
En overduidelijk @lice! Jouw schilderwerk is echt super!
Het was een feestje om jouw inzending in Roermond te kunnen bewonderen. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

31

wauw wat prachtig...... En erg knap om alles met hand schilderen.

Moet je denk ik flink geduld voor hebben en losse handjes. Petje af...

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

32

annick67 schreef:

Werkelijk práchtig!!!

(Hoe heb je die kwetsbare/dunne Sugarveil zo helemaal in 1 stuk uit de mat(ten) gekregen?  :o )

Dank je.
Uhm dat was heel wat oefen werk. Een paar keer had ik de sugarveil te lang in de mat laten liggen. En dan kreeg ik hem ook niet gelijkmatig eruit.
Van de acht keren had ik twee keer dat ik hem goed eruit kreeg. Omdat de taartlagen schuin waren was het behoorlijk was puzzel werk en moest ik hier en daar inknippen.

33

Wolkje schreef:

Heb je hiermee niets gewonnen? Das toch niet mogelijk? Ik kan er nog niet over uit... Echt vreselijk mooi gemaakt.

Mag ik vragen wat de opmerkingen van de jury voor de taart waren?

Nee helaas niets gewonnen. Ik was wel vierde. Er waren ook prachtige creaties te zien.
Natuurlijk mag je vragen wat er in mijn jury rapport staat.
Ik heb het even gekopieerd en geplakt.

Wat een mooie taart, maar vooral wat een prachtig schilderwerk. Leuk ook het sugarveil, maar ik had de randjes graag iets afgewerkt gezien. Meisje bovenop is leuk, maar iets uit verhouding. Maar prachtig geheel.

Frillranden van 2e laag kan netter. Gespoten randje in zwart is wat 'ielig' mooi gebruik van sugarveil.
Prachtig geschilderd en geairbrusht.

Gebruikte technieken: prachtig geschilder, kant erg mooi

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ze allemaal gelijk hebben. De sugarveil had ik inderdaad mooier kunnen afwerken bijv. door een parelrandje te spuiten met royal icing. De topper had ik beter thuis kunnen laten, dat gevoel had ik zelf al. De frillranden van de tweede laag is ook niet zo mooi als die van daaronder.
Gespoten zwart randje vind een jurylid wat ielig, dat kan. Ik zelf hou juist niet van een grof gespoten randje.
Ik ben evengoed hartstikke tevreden met mijn juryrapport en punten, ondanks dat mijn punten dit jaar lager waren als vorig jaar.

Ik vond m fantastisch!! Kon helaas niet meer stemmen. De publieksprijs-kaartjes waren op, maar zo gaaaaf!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina