Re: [feedback]bloembakje met oa narcissen en "echte" modder
ik groei, ik goei!!! en glim van trots! wat fijn om complimentjes te krijgen... thanks!!
Nog maar eentje erbij dan! En helemaal terecht, want wat een super gave taart heb je gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » [feedback]bloembakje met oa narcissen en "echte" modder
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik groei, ik goei!!! en glim van trots! wat fijn om complimentjes te krijgen... thanks!!
Nog maar eentje erbij dan! En helemaal terecht, want wat een super gave taart heb je gemaakt!
wat een toppie zeg je mag gewoon trots op zijn hoor super gelukt
evrim
Wow wat een super mooie taart, hoe heb je die narcissen zo mooi gekregen en dat ze ook zo blijven staan?
Ik heb ook wel eens geprobeerd om dunne grotere objecten zoals bijv een bloem stevigheid te geven zodat hij niet in elkaar zou zakken maar zelfs met (een stevige hoeveelheid tylose) lukt het niet
Wow wat een super mooie taart, hoe heb je die narcissen zo mooi gekregen en dat ze ook zo blijven staan?
Ik heb ook wel eens geprobeerd om dunne grotere objecten zoals bijv een bloem stevigheid te geven zodat hij niet in elkaar zou zakken maar zelfs met (een stevige hoeveelheid tylose) lukt het niet
dank je wel, elk complimentje blijft speciaal....
Die narcissen: in heb het fondant om een rietje heen geplakt, en uiteindelijk door het rietje een satéprikker waarmee in het in de cake heb geprikt. En... ik heb de narcissen zelf een paar dagen in het voren gemaakt en heel goed uit laten harden. Dus gewone fondant, zonder tylose of anders wat. De onderdeeltjes goed vast lijmen, en zo lang mogelijk plat laten liggen. Pas op het allerlaatst op de taart zetten. Ik had wel alvast een paar merkpunten gemaakt waar ik ze wilde hebben, en daar met de blaadjes en bloemetjes rekening mee gehouden...
Ik denk dat de buurvrouw het primula's noemde.
Mooi hoor!
Zo mooi.....superrrr
Dank je wel!
Door alle reacties die ik tot nu toe gehad heb, merk ik echt dat de taart leuk is geworden, en heb ik heb ingestuurd voor een taartenwedstrijd. Zouden jullie op mij willen stemmen?
https://www.facebook.com/TaartenDecorer … 5308782076
eventueel zoeken naar Mirjam
Echt bedankt voor al jullie positieve reacties.... en eventueel voor jullie stem..
Erg leuk gemaakt. Staat erg gezellig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » [feedback]bloembakje met oa narcissen en "echte" modder