26

Re: [feedback]bloembakje met oa narcissen en "echte" modder

mickeymama schreef:

ik groei, ik goei!!! en glim van trots! wat fijn om complimentjes te krijgen... thanks!!

Nog maar eentje erbij dan! En helemaal terecht, want wat een super gave taart heb je gemaakt! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

27

wat een toppie zeg je mag gewoon trots op zijn hoor super gelukt

evrim

28

Wow wat een super mooie taart, hoe heb je die narcissen zo mooi gekregen en dat ze ook zo blijven staan?
Ik heb ook wel eens geprobeerd om dunne grotere objecten zoals bijv een bloem stevigheid te geven zodat hij niet in elkaar zou zakken maar zelfs met (een stevige hoeveelheid tylose) lukt het niet

29

Marulanda schreef:

Wow wat een super mooie taart, hoe heb je die narcissen zo mooi gekregen en dat ze ook zo blijven staan?
Ik heb ook wel eens geprobeerd om dunne grotere objecten zoals bijv een bloem stevigheid te geven zodat hij niet in elkaar zou zakken maar zelfs met (een stevige hoeveelheid tylose) lukt het niet

:D  :D  :D  dank je wel, elk complimentje blijft speciaal....
Die narcissen: in heb het fondant om een rietje heen geplakt, en uiteindelijk door het rietje een satéprikker waarmee in het in de cake heb geprikt. En... ik heb de narcissen zelf een paar dagen in het voren gemaakt en heel goed uit laten harden. Dus gewone fondant, zonder tylose of anders wat. De onderdeeltjes goed vast lijmen, en zo lang mogelijk plat laten liggen. Pas op het allerlaatst op de taart zetten. Ik had wel alvast een paar merkpunten gemaakt waar ik ze wilde hebben, en daar met de blaadjes en bloemetjes rekening mee gehouden...

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

30

Ik denk dat de buurvrouw het primula's noemde.

Mooi hoor!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

31

Zo mooi.....superrrr

32

Dank je wel!
Door alle reacties die ik tot nu toe gehad heb, merk ik echt dat de taart leuk is geworden, en heb ik heb ingestuurd voor een taartenwedstrijd. Zouden jullie op mij willen stemmen?
https://www.facebook.com/TaartenDecorer … 5308782076
eventueel zoeken naar Mirjam

Echt bedankt voor al jullie positieve reacties.... en eventueel voor jullie stem..

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

33

Erg leuk gemaakt. Staat erg gezellig!