26 Laatst bewerkt door dollelollypop (22-03-2013 15:37)

Re: Mijn pastel paashaasbaby's op cupcake ( echt even kijken zo leuk )

Queen schreef:

Meis, wat maak je toch een leuke dingen! Ik word altijd helemaal blij als ik je creaties voorbij zie komen.

Er zijn mensen die posten om te posten en er zijn mensen die posten om te delen! Jij zit echt in de laatste categorie. Ik ben fan en je bescheidenheid siert je.

Jeetje ik word er bijna verlegen van  :o
Ik weet niet waar ik het aan verdien maar inderdaad deel ik graag want ik vind deze site een site om van elkaar te leren en ideeën op te doen en als ik dan kan helpen dan doe ik het graag omdat ik het leuk vind als andere mensen interesse hebben en de dingen ook graag willen maken.
Ik zag vandaag een mailtje in mijn hotmail hoe ik de paaseieren pops gemaakt had en schaamde me dat ik het vandaag pas zag omdat ik het liefst meteen antwoord geef.
Ik heb dus snel een antwoord en uitleg doorgemaild dus hoop dat ze het niet erg vind dat ik een beetje laat reageerde  :D

Heel hartelijk dank voor het aardige bericht, mijn dag kan niet meer stuk  :lol:

27

Wat een droppies! Die mold ken ik niet, maar je hebt hem erg leuk gebruikt!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

28

oh my god.. wat een schatjesss!

Weer een te gekke creatie, helemaal top!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.facebook.com/HetLiefsteTaartje

30

ahhhhh echt te CUTE

31

Ik heb/kan hier bijna niets meer aan toevoegen want wat is nou de overtreffende trap van geweldig?????? Als iemand het weet; ......dat is het woord wat ik zoek!!!!

kweenie schreef:

Ik heb/kan hier bijna niets meer aan toevoegen want wat is nou de overtreffende trap van geweldig?????? Als iemand het weet; ......dat is het woord wat ik zoek!!!!

Dat is heel aardig van je dankjewel  :)

33

Wat een ontzettende cuties!
Ik moet gewoon altijd even kijken als jij iets post, jij maakt zulke mooie dingen  :Y  :thumb: