Re: Negerzoen , IJsjes of Cuppies? hoe gaan we ze noemen?
succes!
ben benieuwd hoe het gaat worden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Negerzoen , IJsjes of Cuppies? hoe gaan we ze noemen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
succes!
ben benieuwd hoe het gaat worden!
Ooh wat leuk...lekker...zien er super uit, ook de cuppies die je in je latere berichten hebt geplaatst.
Jammie...
Ooh wat leuk...lekker...zien er super uit, ook de cuppies die je in je latere berichten hebt geplaatst.
Jammie...
dank je!
vind ze zelf ook wel erg mooi!
zien er heerlijk uit
zien er heerlijk uit
Lijkt me super! erg leuk met die choco-dip van de snackbar
Lijkt me super! erg leuk met die choco-dip van de snackbar
![]()
dank je!
en jee wat zijn ze lekker!!!!!
Wow, dat ziet er allemaal en
uit.
Je doet je forumnaam eer aan.
die van dr. oetker al ooit eens geprobeerd met de kinderen, maar is niet het zelfde...
helaas kan ik het niet bij de snackbar vragen ivm de gluten. (dus komen er eigenlijk nooit) maar wat ik me kan herinneren is dat wel glutenvrij dus hoop dat we het ooit zelf kunnen eten.
(nu nog lekkere softijs zelf maken... zucht )
die van dr. oetker al ooit eens geprobeerd met de kinderen, maar is niet het zelfde...
![]()
helaas kan ik het niet bij de snackbar vragen ivm de gluten. (dus komen er eigenlijk nooit) maar wat ik me kan herinneren is dat wel glutenvrij dus hoop dat we het ooit zelf kunnen eten.
(nu nog lekkere softijs zelf maken... zucht
)
Ik heb net die van dr. oetker in huis gehaald maar begrijp dat dat dus niet dezelfde is.
Dan toch ook maar de sligro proberen, je zal het wel lang kunnen goedhouden denk ik maar ga eerst maar even kijken hoeveel het dan wel is en hoelang je het goed kan houden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Negerzoen , IJsjes of Cuppies? hoe gaan we ze noemen?