Re: Zoenen in een kooitje....
Zag ze op facebook, zoooo leuk!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zoenen in een kooitje....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zag ze op facebook, zoooo leuk!!!!!
Heel erg leuk en mooi
ohhh jij heb ze al gemaakt,ik zag ze gisteren ook op FB,echt zo leuk
grt Carla
ohhh jij heb ze al gemaakt,ik zag ze gisteren ook op FB,echt zo leuk
grt Carla
Hahaha dat zijn dezelfde.... Mijn ontwerpje
Wat een schatjes! Ik ga ze ook zeker onthouden. Wat jammer dat ik geen dochters heb, dit zou een super leuke traktatie zijn
heeeeel sgattig! Hartstikke bedankt voor de inspiratie!!
ik heb ze vanmiddag bij de jumbo gekocht, ga er vanavond aan beginnen. wil ook met goud maken lijkt me ook erg mooi.
zal foto hier ook neerzetten.
vind het een super leuk idee, ook voor trakteren!
Wat een superidee!
ik heb ze vanmiddag bij de jumbo gekocht, ga er vanavond aan beginnen. wil ook met goud maken lijkt me ook erg mooi.
zal foto hier ook neerzetten.
vind het een super leuk idee, ook voor trakteren!
Ik ben heel benieuwd, wél plaatsen hoor!!!
dit is mijn versie. jammer dat ze die witte niet in het groot verkopen, of weet iemand waar ze dat wel doen? super lekker. de kinderen waren heel enthousiast. maar wel een priegel friemel werkje zeg...maar ja daar hou ik wel van!
dit is mijn versie. jammer dat ze die witte niet in het groot verkopen, of weet iemand waar ze dat wel doen? super lekker. de kinderen waren heel enthousiast. maar wel een priegel friemel werkje zeg...maar ja daar hou ik wel van!
Ohhhh die zijn ook mooi geworden, dat bruin met geel kan ook prima, leuk voor de Pasen Ik wilde eigenlijk ook grote witte zoenen, maar kon ze ook zo snel niet vinden... Ik zou ze ook in een 'eigen' topic plaatsen hoor, deze zijn ook leuke reacties waard!!
Wat een schatjes en wat een leuk idee!
Super leuk idee, staat op me to do lijst. Ook leuk om uit te delen op school ofzo!
Ben benieuwd hoe jullie dit hebben gemaakt!
Moeilijk hoor!!
Zet je ze ook bij de thema"taarten"?
Wat Cute!!!!
(enneh, wat een gave taartplateau! waar heb je die vandaan als ik vragen mag? )
Wat Cute!!!!
(enneh, wat een gave taartplateau! waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
)
Dank je!!
Het plateau heb ik lang geleden eens gekocht bij het Home Deco Centre in Vianen (groothandel). Ik heb hem ook wel eens bij tuincentra gezien.
Ze zijn zoooo snoezig!
Thanks allemaal. Ik zal eens kijken om ze inderdaad bij de thema 'taarten' te zetten, ik heb dat nog nooit gedaan Komt nu wel heel mooi uit
Superleuk!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zoenen in een kooitje....