26

Re: Jaaaaaa, laat de lente maar beginnen met een bossie tulpjes!

Heel erg mooi!

27

wat wil je er dan nog aan verbeteren ????????    :lol:

Ze zijn echt supermooi, een echt kunstwerk !   :Y

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

28

supergaaf!!! waar kan ik mij inschrijven???

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

Je hebt ze gewoon uit de winkel, dat is het  ;)  ik wil ook mee doen aan je workshop!

Taart Smakelijk is de naam

30

Ohhh, wat zijn ze mooi! Terecht tevreden :Y En je had gelijk... ik wil ook aan de blommekes ;)

31

Wat super mooi! Inderdaad weer een heel mooi onderwerp voor een workshop. Binnenkort volg ik mijn eerste workshop bij je, dit roept om een vervolg!

32

moet nog ff een keer hoor Eline want vind ze zo superdepuber ,zo gaaf :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
taartgroetjes Carla

33

Héél mooi!
Ze zijn niet van echt te onderscheiden hoor... :thumb:
Ben zelf ook een echte tulpenfan!
Welke materialen heb je gebruikt?

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

34

Wauw!!! Wat zijn ze goed gelukt! Ze lijken net echt!

35

Onwijs mooi, wat lijken ze echt!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

Wow!!!!!

37

Jeeeetje, wat een leuke reacties allemaal! En ik nog denken, hopen dat iemand het mooi vindt, hahaha.  :o

Bij deze is hij als workshop te boeken! Heb nog geen gastvrouw staan trouwens hoor, maar misschien dat ik er in de meivakantie eentje inplan hier in Ruinerwold. En wie weet zijn er elders in eht land ook wel dames die dit leuk vinden om te doen en een keukentafel over hebben...

@ Liene, aaah das lief zeg, hahaha! Maareh, niet té ver rijden hoor, jij hebt ook net een kleintje gehad tenslotte!  :Y

@ Carla, wat ben je toch een schat! Super jammer dat ik je ben misgelopen op de beurs in Hardenberg! Joyce wil misschien de tulpjes wel naar Vriezenveen halen, wie weet zie ik je daar weer?

@ Sandra en Karen: leuk leuk leuk! Ik heb ontzettend zin in de 9e! Wisten jullie trouwens al dat jullie proefkonijnen zijn?  ;) Eens kijken of ik jullie ook met het bloemenvirus kan besmetten, hihi. Tot overmorgen San!

38

Oh ja, de materialen:

de uitsteker voor de bloem, en veiners voor blad en bloem komen van Ellen vandaan. Voor het blad heb ik geen uitsteker gebruikt, maar uit de losse hand gesneden.

39

Oh Eline, deze zijn heel mooi!!

Ben toevallig ook bezig met tulpen ( volgens mij met dezelfde uitstekers) omdat ik eind van de maand een bruidstaart heb waar tulpen op moeten ( in ieder geval abstracte, maar misschien ga ik ze nog 'opleuken' met de 3 d tulp)
Heb jij al een goede veiner gevonden, want die van mij ben ik niet zo kapot van .( die is volgens mij van flower veiners)?

Ben uiteraard ook weer knetterjaloers op jouw mooie foto's.

Zoete groetjes, Marjolein

40

dat is niet verkeerd Eline,

dus we kunnen jou inzending bewonderen over niet al te lange tijd.....

mpbart

41

zoete kunst schreef:

Oh Eline, deze zijn heel mooi!!

Ben toevallig ook bezig met tulpen ( volgens mij met dezelfde uitstekers) omdat ik eind van de maand een bruidstaart heb waar tulpen op moeten ( in ieder geval abstracte, maar misschien ga ik ze nog 'opleuken' met de 3 d tulp)
Heb jij al een goede veiner gevonden, want die van mij ben ik niet zo kapot van .( die is volgens mij van flower veiners)?

Ben uiteraard ook weer knetterjaloers op jouw mooie foto's.

Hahahaha, gekke Marjolein! Moet je toch echt 's maar een keertje komen foto's maken ofzo he?  :Y Ik gebruik veiners van Squires Kitchen, zweeeeeeeer bij dat merk... Flower veiners heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk...

wij kunnen toch de lelie voor tulpen vervangen??
:D  :D  :thumb:
:D

Groetjes Natasja!

43

mpbart schreef:

dat is niet verkeerd Eline,

dus we kunnen jou inzending bewonderen over niet al te lange tijd.....

mpbart

Ik heb net even zitten kijken op je site, maar zijn er nog meer regelementen dan wat nu op de site staat onder wedstrijd? Heb nog nooit met een wedstrijd meegedaan namelijk... Lijkt me heel leuk hoor, ga het serieus overwegen, maar dan moet ik zaterdag en zondag richting boskoop toch? Want dat valt nog niet mee met een babietje...

Heel mooi! Net echt! lekker vrolijk!  :)

facebook.com/caro.taartencupcakes

Wauw!

46

Ik ben graag proefkonijn op de 9e! Heb er super veel zin in! Oppas is geregeld, ik ga heerlijk een dag hard werken aan iets moois. Het bloemenvirus heeft me volgens mij al te pakken, nu de kans om het goed te leren! En mochten de tulpen nog een keer op de planning staan... ik zal het goed in de gaten houden.

47

U vraagt, wij draaien!  :lol: De tulpjes staan hier en daar op de planning hoor, namelijk:

* 4 mei bij Elma in Hellevoetsluis (in combi met de lelie)
* ergens in de meivakantie (ws 8 mei, roept u maar!) in mijn eigen atelier in Ruinerwold (in combi met de lelie)
* 18 mei bij Natasja in Capelle a/d IJssel (in combi met de grote roos)

En er komt nog een datum aan bij Zoet en Zo in Deventer, en wellicht bij Taartenprinses in Den Haag. Voor meer info kun je ook kijken op mijn site, hoewel ik die wel nog even moet updaten hoor... Maar ga nu eerst slapen, haha!

48

Mooi!

49

het voordeel van deze tulpen is dat ze langer staan
en wat zijn ze mooi

50

Zoooooo mooi!!!

groetjes Wilma