Re: Mis dit niet kijken zoooo leuk, ik heb nieuwe cupcakeschoenen gemmaakt
Onwijs leuk zeg, ik ga ze maken voor mijn nicht, werkt in een schoenwinkel, verslaafd aan schoenen.
Ze wilde geld voor haar verjaardag. Kan ik dat er mooi in verstoppen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mis dit niet kijken zoooo leuk, ik heb nieuwe cupcakeschoenen gemmaakt
Onwijs leuk zeg, ik ga ze maken voor mijn nicht, werkt in een schoenwinkel, verslaafd aan schoenen.
Ze zijn super Marion!
Superleuk! Bedankt voor het delen!
Dit ziet er ontzettend gaaf uit, erg leuk
GAAF!!!! En ik moet zeggen, ik vind de jouwe verfijnder dan het voorbeeld van youtube!
GAAF!!!! En ik moet zeggen, ik vind de jouwe verfijnder dan het voorbeeld van youtube!
Ja die had ik ook gemaakt maar dacht daar kan je zelf natuurlijk veel meer mee doen als je zou willen vandaar even mijn creativiteit erin gegooid
Maar het is leuk dat je even het filmpje ziet zodat je een beetje weet hoe het allemaal in elkaar steekt.
Superleuk! Bedankt voor het delen!
Graag gedaan hoor want ik vind dat iedereen dit eens moet proberen dus weer een nieuw item om in de roulatie te brengen
En ik denk dat heel veel mensen dit ook leuk gaan vinden om te maken want je kunt er zelf van alles bij bedenken dus ben benieuwd hoe dat zich gaat uiten de komende tijd
Buiten kijf, die van jou zijn véél mooier dan die schoen uit het filmpje. Erg leuk idee en zó mooi uitgevoerd!!!
Buiten kijf, die van jou zijn véél mooier dan die schoen uit het filmpje. Erg leuk idee en zó mooi uitgevoerd!!!
Hartelijk dank voor het compliment en ik heb gewoon maar even iets geprobeerd.
Iedereen trouwens weer heel hartelijk dank voor de leuke complimenten want vind het zo leuk hoe jullie reageren
wat leuk zeg!
Echt heel leuk! Hoe maak je de hak vast een de zool? Is dat met eetbare lijm?
Whaaa..ik ben verliefd! Geweldig..zo heb ik ze nog nooit gezien. Ik ga het zekers proberen. Thnxxx!
Echt heel leuk! Hoe maak je de hak vast een de zool? Is dat met eetbare lijm?
Ik heb eigenlijk niks geplakt met lijm alleen met gesmolten chocolade dus de hak heb ik ook vast gemaakt met gesmolten chocolade maar ik heb de stokjes wel een beetje schuin naar beneden afgesneden zodat het beter past.
Wel oppassen want de hak is erg kwetsbaar als je per ongeluk onvoorzichtig bent.
gewoonweg prachtig gemaakt, het filmpje is een leuke illustratie van hoe het moet maar de jouwe zijn véél mooier!!!
wat super leuk.
Erg leuk bedacht!
anno schreef:Echt heel leuk! Hoe maak je de hak vast een de zool? Is dat met eetbare lijm?
Ik heb eigenlijk niks geplakt met lijm alleen met gesmolten chocolade dus de hak heb ik ook vast gemaakt met gesmolten chocolade maar ik heb de stokjes wel een beetje schuin naar beneden afgesneden zodat het beter past.
Wel oppassen want de hak is erg kwetsbaar als je per ongeluk onvoorzichtig bent.
Dankjewel! Ik ga het ook proberen!
Ze zijn helemaal mee met de trend van deze zomer.
Geweldig!!
ik kende ze al ,maar ik wil toch ff melden dat ik deze ook helemaal super vind
,top.
taartgroetjes Carla
Ook ik kende ze al, maar die van jou zijn top!
Ow........... wat gaaf!!!!!!!!!
Ja ik ken ze ook
Mag ze voor mijn dochter maken als ze jarig is.
En die van jou zijn inderdaad vel mooier.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mis dit niet kijken zoooo leuk, ik heb nieuwe cupcakeschoenen gemmaakt