Re: Mijn eindstuk voor PME Royal Icing & zoooooo ontzettend trots :D :D
Wauw, gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eindstuk voor PME Royal Icing & zoooooo ontzettend trots :D :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, gaaf!
Wauw, gaaf!
Wauw, gaaf!
hij is mooi
ik had hem al gezien op fb bij lies
ik zag 'm idd op CC
prach-tig
onwijs knap om te ontwerpen en dan ook nog zo te maken.... petje af 
.....
Hier word je toch stil van!! Echt PRACHTIG!!
Ik ben er stil van. Wat een kunstwerk!
Wauw!
Vaak word een taart versierd met royal icing gauw wat tuttig, of neigt het naar van die typisch engelse taarten.
Maar hiermee laat je zien hoe gaaf royal icing kan zijn.
Super gedaan!
Mooi zeg....
In 1 woord: PRACHTIG!!!!!!!!
Dank jullie voor alle leuke reacties!!!
Wauw!
Vaak word een taart versierd met royal icing gauw wat tuttig, of neigt het naar van die typisch engelse taarten.
Maar hiermee laat je zien hoe gaaf royal icing kan zijn.
Super gedaan!
Dat dacht ik voordat ik met de cursus begon dus ook altijd. En dat was dan ook precies wat ik niet wilde. Vandaar flink nagedacht over hoe ik dat kon vermijden en meteen uitgetekend, zodat ik een voorbeeld had om me aan vast te houden. En vind het zelf ook wel gelukt 
Ik heb deze taart ook opgegeven voor de stemronde bij Taarten Decoreren op facebook. Het onderwerp dit keer is spuittechnieken (ik citeer: Het blijft een kunst: mooie toeven spuiten op cupcakes en taarten icen. Hoe goed zijn jouw spuittechnieken? )
Nou daar past deze taart toch echt wel bij
Het zou leuk zijn al jullie willen stemmen, maar uiteraard verplicht ik niets. Je kunt het zoeken op onderstaande link, op mijn naam Vanessa Schröer - de Heer
https://www.facebook.com/TaartenDecorer … 5308782076
Ga ik zeker vanavond voor je doen want ik vind em echt heel erg mooi!
Ik ben een poosje terug met koekjes versieren begonnen (zie mijn site).
En vind het zoooo leuk ook royal icing.
Alleen nog geen tijd / gelegenheid gehad om tis op een taart te proberen.
Maar nu ik jou taart heb gezien weet ik het nog zekerder; binnekort maar is oefenen op een bakpan met bakpapier er omheen. :-)
waauw ik vind hem gewoonweg prachtig, ben stiekem jamoers echt waar!!! Maar positef jaloers hoor, je mag er zeker heel erg trots op zijn!!!!
Fanny
Zo, wat een taart. Wat een lef om met zwarte icing op een spierwitte taart te spuiten en dan die strings. Ik vind je bol ook prachtig ertussen en zo netjes bekleed. Mooie roosjes ook.
Echt, echt heel erg mooi!
Tieneke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eindstuk voor PME Royal Icing & zoooooo ontzettend trots :D :D