26

Re: [feedback] toch ff proberen...

Super, mijn dochter is ook enthousiast, dus dank je voor het uitleggen en het recept!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

27

Josje78 schreef:
momfert schreef:

Ik vind het zo'n super traktatie!
Heb hem al opgeslagen op mijn to-do-lijstje sinds de oudste op het kinderdagverblijf zit.
Heb van mezelf moeten wachten tot groep 3. (Anders krijgen ze het toch niet op)
En mag nu dus aan de slag. Alleen hoe lang van te voren kan ik starten?

Zou toch zonde van mijn werk zijn als de ijsbakjes zacht zijn, de cake hard en de schuimpjes weer zacht :/

dag van te voren bakken, het is erg simpel.
ik denk dat ik er jam tussen stop om het schuimpje vast te plakken.
Schuimpjes worden niet gauw zacht hoor valt mee maar de cupcakes worden gauw droog door dat koekbakje er om heen  ;)
Je had niet zo lang hoeven wachten want dit krijgen die kleine dondertjes écht wel op. Mijn meissie is 3 geworden en hoepla het gaat r zo in hihi.
Succes

Hmmm,
Ben bang dat het hem dan niet gaat worden.
Woensdag moet er getrakteerd worden. En dinsdag ben ik aan het werk. :s

Ik hoopte de cake in het weekend te maken, en op maandag dan het schuim.
En als ik het schuim langer in de oven laat, zodat ze droger worden? Wat denken jullie?

28

Ik denk dat je het beste als laatste de cake kan doen, juist doordat dat fout zal gaan denk ik.
En invriezen lijkt me met dit ook geen optie (invriezen zonder de schuimpjes bedoelde ik) maar misschien kan dat toch wel hoor. Maar denk dat de koekjes nat worden bij ontdooien, van die vieze kleffe koek. Zou zonde zijn.
Kan je niet dinsdagavond dan de cakejes bakken?
Of zouden de schuimpjes niet goed blijven als je die in het weekend al bakt?

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

29

Ik zit er nu inderdaad aan te denken de cakejes dinsdagavond te bakken. Moet me lukken qua tijd.

Maar dan de schuimpjes.... ik hoop dat iemand hier weet hoe lang die goed blijven.

30

momfert schreef:

Ik zit er nu inderdaad aan te denken de cakejes dinsdagavond te bakken. Moet me lukken qua tijd.

Maar dan de schuimpjes.... ik hoop dat iemand hier weet hoe lang die goed blijven.

Schuimpjes blijven wel een paar dagen goed, gewoon ff afdekken of in een doos etc doen tenzij je dr zelf niet af kan blijven want dan blijven ze niet goed ;-)
Ik zou maandag avond schuim maken en dinsdag de cakejes het is allemaal zooo makkelijk en gauw klaar.
Ga wel op tijd opzoek naar die ijs bakjes want das een zomer artikelen niet elke winkel verkoopt ze nu  :Y  wat wel raar is want schep ijs staat ook gewoon nog in de vriezer te koop.

Succes!

Taart Smakelijk is de naam

31

Mag ik vragen hoeveel schuimpjes je kan maken van het recept?

32

33

34