26

Re: Help!!! botercreme te waterig, met funcakes botercreme

Ik smeer mijn taarten ook niet af mèt mix...gaat ms of rf inderdaad van smelten...voor vulling prima, kan je ook goed op smaak brengen mèt lekkere smaakstoffen.

Denk er wel aan om een dijkje van eigen bc (1:1, boter/poedersuiker) te spuiten, anders komt de mix alsnog in aanraking mèt ms of rf en smelt het toch....

Succes!! En wel showen hè??

27

Ik smeer mijn taarten ook niet af mèt mix...gaat ms of rf inderdaad van smelten...voor vulling prima, kan je ook goed op smaak brengen mèt lekkere smaakstoffen.

Denk er wel aan om een dijkje van eigen bc (1:1, boter/poedersuiker) te spuiten, anders komt de mix alsnog in aanraking mèt ms of rf en smelt het toch....

28

Oh shit dat is er dus mis met de mix, ik snapte het ook al niet, het ging altijd goed tot nu toe, blij dat ik even hier gekeken heb.........pooh
Misschien een idee om het in de recepten ook te veranderen, ik ben zo'n figuur die daar altijd kijkt.

29

lobke77 schreef:

Dat ligt toch echt aan het feit dat je de gebruiksaanwijzing niet goed opvolgt.. Je marsepein/fondant smelt alleen als de BC in de schift gaat.. en dat is door het niet opvolgen van de instructies

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!