Re: oke, hier dan weer een echte stapel van mij ;)
Jee, wat mooi! En die gezichtsuitdrukking en ogen... Prachtig gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » oke, hier dan weer een echte stapel van mij ;)
Jee, wat mooi! En die gezichtsuitdrukking en ogen... Prachtig gedaan!
Wauw, heel mooi.
Zo mooi geboetseerd!!
Mag ik vragen hoe je die kleine verhoging, bovenop de bovenste taart, gemaakt hebt..?
Dat geeft het geheel namelijk een heel leuk effect!
hij is meer dan mooi
Ik vind jouw gezichtjes altijd erg mooi.
Zou je een keer willen vertellen/laten zien hoe jij het neusje en mondje maakt? Ik heb er nog steeds heel veel moeite mee en volgens mij staat er hier nog geen how to van een dergelijk gezichtje.
Ik snap het als je dat niet wilt hoor (want je geeft ook workshops toch?).
ze is prachtig en je taart ook
ja hoor onwijs gaaf weer
grt Carla
Ik vind em prachtig!
wat een gave taart
mag ik vragen wat voor sierrand je hebt gebruikt ( parelrand)??
Je zult maar Karlijn heten, 6jaar worden en dan deze taart mogen ontvangen. dan ben je een echte bofkont. Prachtige taart
@ kenzoo, ik heb het tafereeltje gewoon op een cakedrum gemaakt welke ik bekleed heb met fondant, dit kan van de taart afgehaald worden voor het aansnijden en zo dus bewaard worden.
@esmaatje kijk eens op deze link, hier heb ik het ook van geleerd https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=3
@denisev1: dit is de triple pearl mold van Brennies Cakehouse verkrijgbaar bij taartencentrum.nl of brenniescakehouse.nl
Heel mooi gemaakt. ik was al fan van je maar je blijft me verrassen prachtig!
Echt zo prachtig gemaakt, wat ben jij toch een kunstenares zeg!
Het poppetje zo schitterend mooi, heb er gewoon geen woorden voor.
Echt heel mooi geboetseerd, mooie kleuren, en vind de parelrand ook super (heel mooi met dat kleine pareltje er nog in )!!
Prachtig!
Wat een prachtig gezichtje, maar ik moet zeggen, ik heb ook even op je site gespiekt en daar staan nog meer oogverblindende popjes!
Echt een waar kunstwerkje!
Oeps 1x is genoeg
Erg leuk gedaan!
Lief!
wauwww super mooi schattig leuk!
Prachtige taart en bedankt voor je tip van de website. Wat een prachtige dingen maakt die dame!
Ga je dat menen dat je dat poppetje zelf gemaakt hebt?!?! Ik mis hier op dit forum echt een smilie wiens mond openvalt.. Taart ook prachtig!!
Ontzettend leuk zo met al die fijne bloemetjes!
Die stipjes er naar toe geven het zo'n leuk effect.
Het gezichtje vind ik ook heel erg mooi gedaan van het dametje.
Alleen het nekje vind ik erg lang in verhouding met de rest.
Ik weet natuurlijk niet of het in het echt ook zo is?
Ontzettend leuk zo met al die fijne bloemetjes!
Die stipjes er naar toe geven het zo'n leuk effect.Het gezichtje vind ik ook heel erg mooi gedaan van het dametje.
Alleen het nekje vind ik erg lang in verhouding met de rest.
Ik weet natuurlijk niet of het in het echt ook zo is?
hier in het echie ook hoor
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » oke, hier dan weer een echte stapel van mij ;)