Re: Orchideeën, rozen, kindertaarten... ik loop weer ernstig achter :-)
Mooie taarten ! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Orchideeën, rozen, kindertaarten... ik loop weer ernstig achter :-)
Mooie taarten ! 
Een hele mooi parade!!!
Erg mooi Alma! Supermooie parade :-)
wauw wat een productie!!! allemaal mooi!! maar voor mij springt de taart met het gouden lint er uit!!! prachtig, mooi en stijlvol!!! een topper!!!

Wat een mooie taarten. Vooral die bruidstaarten en je dummie-taart, schitterend!
Geweldig mooie taarten!
Je blijft kijken.. 
Mooi met die lintjes ook allemaal, vooral bij de bruidstaarten past het zo mooi bij de bloemen en de decoraties van 'kant'.
Ik vind ook dat je de basketbal-taart echt een leuk meisjes-achtig tintje meegegeven hebt met het lintje en de roze details.
Je taarten zijn prachtig Almie!!! Stuk voor stuk! En graag gedaan met de Sprookjes Boom hoor! Was erg gezellig!

erg mooi!
Heel, heel mooie parade! Prachtig!
Wat een prachtige parade, en wat een mooie stijl heb jij! Een feest om naar te kijken!
Ik ben zo fan van jouw taarten!!! Echt mooi gedaan 
GEWELDIG mooi!!!!
Dankjulliewel voor de leuke reacties
Erg leuk om te lezen zo op de maandagmorgen!!
Oh wauw!!!! Echt prachtig, vooral de bruidstaarten. Mag ik vragen hoe je dat kant maakt?
ik vind ze allemaal zoals gewoonlijk weer super gaaf.
taartgroetjes Carla*
echt mooi,ik heb vraag die taart met gouden strik kant hebt je gemaakt met mold? zo ja welke.
Echt schitterend, ik ben echt fan van dat kant.... En die bloemen, voorlopig ben ik nog niet zo ver dat ik dat kan, maar hoop ooit zulke mooie dingen te kunnen maken!
prachtig!
zodeknetter jij bent bezig geweest! super !
Dankjulliewel 
De kant-molds heeft Monique (Mniek) van het forum voor mij meegenomen vanuit de beurs in Birmingham. Ik weet het merk niet (heb de verpakking gelijk weggegooid), maar jullie zullen bij haar kunnen informeren of zij het nog weet 
Dankjulliewel 
De kant-molds heeft Monique (Mniek) van het forum voor mij meegenomen vanuit de beurs in Birmingham. Ik weet het merk niet (heb de verpakking gelijk weggegooid), maar jullie zullen bij haar kunnen informeren of zij het nog weet 
Wauw, wat een chique, gave taarten. Daar ben ik stik jaloers op! 
Wow, wat een gave taarten, super knap.

Super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Orchideeën, rozen, kindertaarten... ik loop weer ernstig achter :-)