Re: One Direction
Petje af: wat heb je dat goed en gaaf gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » One Direction
Petje af: wat heb je dat goed en gaaf gedaan!
Supermooi geboetseerd! Kleine meisjes worden groot he... en dan is het niet meer van hello kitty, maar dan begint het echte boetseerwerk Knap gedaan van je!
super goed gedaan, ken one direction wel, maar ik kan niet zeggen of ze echt "lijken". Mijn zoontje van 10 herkende ze echter meteen, en kon ze alle 5 bij naam noemen. Dus ik zou zo zeggen dat ze goed zijn gelukt.
Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties.
Als jullie het niet erg vinden dan beantwoord ik morgen alle vragen.
Fijne jaarwisseling!!
knap gedaan, je staat al snel uren om iets gedaan te krijgen en het resultaat mag er zeker zijn
Knap hoor, ziet er strak uit!
Bwaaah geweldig! En ik vind je britse vlag ook echt top. Krijg meteen ideeen!
Wat een geweldige taart én ik herken de jongens ook allemaal
!
Het bovenste taartje is toch wel een dummy, hè? Dan kan je dochter (en jij) nog lang nagenieten van de prachtige boetseersels!
Ja het bovenste taartje is een dummy. En staat nu te pronken op haar kamer!
Heel gaaf gemaakt! Mag ik vragen waarmee en hoe je hun haar hebt gemaakt?
Het haar heb ik gemaakt van fondant.
Kleine rolletjes gerold en opgeplakt met wat eetbare lijm.
Wat een boetseer talent!Echt mooi gedaan!!!Zitten die achterste jongens op hun knieen?Heb je geen foto van achterkant?
![]()
De achterste jongens zitten op een verhoging.
Sorry geen foto van de achterkant.
Leuk dat ik nog steeds reacties krijg!!
Geweldig gedaan, herkende ze "direct".
Geweldig gedaan, herkende ze "direct".
Geweldig gewoon! Slim om in dit soort gevallen een dummy te nemen......kun je nog heeeeeeel lang van je boetseersels genieten...als je er tenminste in de buurt mag komen van dochterlief
Ik dacht dat ik de enige was met zo'n dochter......................hahaha ik kan er nu al niet van slapen........maar we gaan het toch proberen......Deze is geweldig!!!
Geweldig! Wat een werk!
o super!!
Bedankt Dames voor jullie reacties!
Wat je al niet voor je kinderen doet he Ben ik blij dat mijn zoontje gewoon nog om bumba vraagt! haha
Ze zijn wel echt super gelukt en ik herken ze er echt in hoor, knap staaltje werk
Dank jullie wel!!
Wat geweldig mooi! Die details ook, de naden in de broekjes en zo, echt prachtig!
ik herken ze allemaal:-)
mijn dochter (8) vind ze ook zo leuk:-)
Dank jullie wel!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » One Direction