Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een echte meidentaart en een echte jongenstaart. :)
Ooh wat mooi zeg! Hoe doe je dat toch elke keer weer! Meisjes taart is ook super lief!
Haha, het thema haai is wel favoriet bij de jongens. Hij is weer leuk, vooral je zijkant! had ik die nou maar eerder gezien, ik had eergisteren weinig inspiratie voor mijn zijkant van de piraattaart. En je golven door het marsepein een beetje tegen elkaar te drukken ga ik ook onthouden. Hoe kom je erop? Dat heb ik nou nooit! Maaruh Wendy ze zijn weer SUPER 
Schitterende taarten heb je er weer van gemaakt,top.
De haaientaart is weer van veel details voorzien,geweldig.
De ponys blijven ook schatjes,mooie kleuren,lekker flitsend.
Wat een mooi kijktaartje, die jongens taart. Je blijft nieuwe dingen zien!
Dank jullie wel voor de leuke reacties. 
Mischien is het jullie opgevallen dat ik de meidentaart heb verwijderd in het topic.
De reden?
Hij is verdorie niet opgehaald.
al tig berichtjes achter gelaten maar reageren ho maar. 
Dat is me echt nog nooit gebeurd zeg, ik baal er natuurlijk stevig van. Ben al blij dat het niet zo'n uren en uren taart was die ik ook vaak maak, maar al was dit voor mijn doen een snelle taart, balen blijft het hoor. 
Zelf als ze nu komt met een super goede smoes, dan heeft ze nu pech gehad.
Ik heb zojuist de pony's en de naam eraf gesloopt en de taart in de vriezer gestopt.
Wie weet kan ik hem nog weer leuk veranderen in iets anders voor een andere gelegenheid, wellicht kan ik er wel iemand blij mee maken toch?
Positief blijven maar.

De foto heb ik weg gehaald omdat ik het nu niet meer gun dat de naam op mijn mooie taart in mijn album staat. Lekker puh. 
De vernieuwde versie zet ik er dan later wel in. 
Nou, Wendy, deze is ook weer schitterend. Heb de laatste tijd je site in de gaten gehouden, wat een geweldige taarten. Mooie details, zucht, zucht, droom erover om ook maar ooit een beetje in jouw richting zou komen met taarten.... Maar zoals ze zeggen: 'de meeste dromen zijn bedrog', hihi.
Zoals altijd weer een super prachtige jongens taart...er valt ook zo veel tezien...:lol:
En balen zeg van je andere taart...vreemd dat ze het niet komen ophalen...kan ik me niet voorstellen, maar dat komt dus ook voor!!!
Je hebt groot gelijk dat je de naam en de pony's eraf hebt gesloopt...zou ik ook pislink om zijn...wie weet krijgen we de taart alsnog te zien, maar dan in een ander jasje...;)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een echte meidentaart en een echte jongenstaart. :)