Re: Drie kleine prinsesjes!
Bedankt voor al jullie reacties op mijn prinsesjes! Ik wil wel een workshop van maken maar weet niet als er animo voor is? 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Drie kleine prinsesjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bedankt voor al jullie reacties op mijn prinsesjes! Ik wil wel een workshop van maken maar weet niet als er animo voor is? 
ik zou eerder gaan voor een How To, maar dit komt omdat ik denk niet dat ik het veel zou gebruiken
Wat een schatjes!!
Schatjes hoor. Ga je ze met die onderbordjes op de taart zetten? Ben benieuwd naar het totaal plaatje.
Schatjes hoor. Ga je ze met die onderbordjes op de taart zetten? Ben benieuwd naar het totaal plaatje.
Nee ik had de prinsesjes gewoon op de taart gedaan! Ik had twee gebruikt!
Super schattig
.
Deze vind ik wel heel leuk!!
Just fell in love with 3 little princesses.... <3
Wat mooi, schattig, super sweet!
Mocht je inderdaad een how-to willen maken, dan wil ik daar best even op wachten 
Wow....Wat mooi gedaan zeg!
Ze zijn echt te schattig.
Wat een schattige princesjes!!!Zo leuk gemaakt!!! 
Erg leuk
Wauw, wat een moppies!
Wauw, wat een moppies!
ooo wat een snoesje

ik heb dus ook last van het dubbeltjes virus *sorry*
Wat knap. Ik ben de hele avond bezig geweest met een Nijntje, eenvoudiger kan bijna niet... En dan deze prinsesjes, ik word er gewoon jaloers van!
Wat knap. Ik ben de hele avond bezig geweest met een Nijntje, eenvoudiger kan bijna niet... En dan deze prinsesjes, ik word er gewoon jaloers van!
Dat denk jij....eenvoudiger... MAAR Nijntje moet op Nijntje lijken en mijn prinsesjes hoef niet perse op een bepaalde prinses te lijk DUS makkelijker!!! Ik vind een bekende figuurtje moeilijker te maken dan een onbekende! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Drie kleine prinsesjes!