Re: Onze Nienke is geboren! Dat verdient een taart!
Van harte gefeliciteerd, en wat een supermooie meid en supermooie taart! Heel knap dat je dat er ook nog "even"bij doet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onze Nienke is geboren! Dat verdient een taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van harte gefeliciteerd, en wat een supermooie meid en supermooie taart! Heel knap dat je dat er ook nog "even"bij doet.
Mooie taart!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
gefeliciteerd! mooie dochter en taart! 
Wat een schattige taart!
Maar je dochter is nog schattiger, wat een popje zeg. Van harte gefeliciteerd met Nienke. Ik heb af en toe meegelezen in het "zwangeren topic" en wat hebben jullie een lange weg moeten afleggen. Petje af voor jullie en ik wens jullie alle geluk van de wereld!
Aaah wat is het een dropje!
En wat een leuke taart.
Gefeliciteerd, wat een prachtig kindje!
Wat een schatje zeg, de geboortekaarttaart! Wat ik ook zo leuk vind is de ondergrond met stiksels aan elkaar gemaakt.
wat een schatjes! Zowel de taart als de dochter!
Van harte gefeliciteerd, een mooie naam ook! Veel geluk samen!
Wow... Die had ik even gemist... Niet de taart persé, maar het feit dat jullie dochtertje geboren is...
Gefeliciteerd!!! Wat een prachtige kleine meid... Daar is die taart niets bij, hoe mooi en schattig die ook is!
Wat heerlijk dat jullie na alle ellende uiteindelijk tóch dit grote geluk gegund is

Gefeliciteerd~!
Prachtige taart en dochter!
Hallo Henriëtte, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter.
Dank jullie wel allemaal! Ben even weinig online, kleine meid is wat ziek. Erg verkouden, spuugt inmiddels alle melk eruit en blijft maar piepen en proesten. Als het morgen nog zo is toch maar even weer langs huisarts. Zo zielig
Gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie taart
ahhhhhhh, wat een mooi meisje!
van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!
en wat n mooie taart ook!
geniet er samen van,
groetjes neeltje
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Een mooie taart maar ik vind het cupcakeje nog mooier!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Onze Nienke is geboren! Dat verdient een taart!