Re: Voor een 5 jarig meisje met wel heel veel wensen voor haar taart!
zo gaaf!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor een 5 jarig meisje met wel heel veel wensen voor haar taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zo gaaf!!!!
Goed opgelost zo qua wensen en wat een leuk meisje!
Daar gaat ze heel erg blij mee zijn.
Lin1979 schreef:.... wil me ook eens wagen aan boetseren, maar als ik de meesten moet geloven kan ik dat beter doen met fondant (en ik vind marsepein eigenlijk lekkerder).
breek ik toch even in
![]()
Ik vind marsepein echt veeeeel fijner werken dan fondant (en met mij meer mensen hoor). Kijk eens naar de taarten van Leonietje (zoals deze http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=207640 ); zij kan dus boetseren (ikke niet
) en doet dat alleen maar met marsepein
Bedankt voor je reactie, ga zeker even kijken 
Carien schreef:Lin1979 schreef:.... wil me ook eens wagen aan boetseren, maar als ik de meesten moet geloven kan ik dat beter doen met fondant (en ik vind marsepein eigenlijk lekkerder).
breek ik toch even in
![]()
Ik vind marsepein echt veeeeel fijner werken dan fondant (en met mij meer mensen hoor). Kijk eens naar de taarten van Leonietje (zoals deze http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=207640 ); zij kan dus boetseren (ikke niet
) en doet dat alleen maar met marsepein
De taart zelf is bekleed met marsepein en het meisje is geboetseerd met fondant. Ik vind beide prettig werken en welke ik gebruik hangt af van wat ik voorraad heb. Het voordeel van fondant is wel dat het uithard.
Bedankt voor je reactie, ga beide maar eens proberen!
Haha daar wordt het niet makkelijk op
maar wel een super mooie taart geworden
Het lijkt wel of ik mijn eigen dochter van 5 hoor hahahhaaahahaha....
Mooi hoor!
wat een leuke taart
Erg leuk!
Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor een 5 jarig meisje met wel heel veel wensen voor haar taart!