Re: Gold Medal in Birmingham Weddingdress
Wat onwijs mooi zeg!!! Vergeleken met de andere taarten eromheen op de foto toch zeker de mooiste en origineelste!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gold Medal in Birmingham Weddingdress
Wat onwijs mooi zeg!!! Vergeleken met de andere taarten eromheen op de foto toch zeker de mooiste en origineelste!
Wow, geweldig! Hoe verzin je het...
Gefeliciteerd met je prijs!
wat een prachtig mooie jurk/taart
Wauw... hij is prachtig. Echt een kunstwerk!!!
uh....... WAUW wat gaaf!!

Zo ontzettend gaaf!!!! Ik blijf steeds teruggaan naar de foto's om weer te kijken 
Gefeliciteerd!!!!
Hier ook nog even mijn felicitaties, Ria ! Ze was in het echt inderdaad nog indrukwekkender. Prachtig gemaakt.
Ik was dit jaar voor het eerst mee met de bus van Ellen's creatives, de helft van het busruim was gevuld met wedstrijd- en showtaarten! Leuk, hoor om alle inzendingen van "dichtbij" mee te maken. En nu begrijp ik ook veel beter, waarom er aan de wedstrijd in Birmingham wordt meegedaan. Goed systeem met voor iedereen een prijsmogelijkheid.
Jij was dus 4e geworden, dat had ik niet meegekregen (kwam pas bij de prijsuitreiking toen Annelies haar certificaat in ontvangst mocht nemen). Esthers taart (8 laags mozaik delfts blauw) was dus 3e en de blauwe zeetaart 1e. Weet je ook welke taart de 2e prijs had?
dank Jol321 voor de opheldering over de busreis
dat verklaard een boel 
Wow, mooi hoor.
Zal een zenuwslopende reis geweest zijn.
Heb hem wel bewonderd maar stond niet goed op de foto
Toen ik er was kon ik ook niet overal bij vanwege de linten.
Leuk om te lezen dat de mozaiek taart ook in de prijzen gevallen is, was mijn favoriet.
wauw!! was die van jou?vond hem schitterend! gefeliciteerd!
Hier ook nog even mijn felicitaties, Ria ! Ze was in het echt inderdaad nog indrukwekkender. Prachtig gemaakt.
Ik was dit jaar voor het eerst mee met de bus van Ellen's creatives, de helft van het busruim was gevuld met wedstrijd- en showtaarten! Leuk, hoor om alle inzendingen van "dichtbij" mee te maken. En nu begrijp ik ook veel beter, waarom er aan de wedstrijd in Birmingham wordt meegedaan. Goed systeem met voor iedereen een prijsmogelijkheid.
Jij was dus 4e geworden, dat had ik niet meegekregen (kwam pas bij de prijsuitreiking toen Annelies haar certificaat in ontvangst mocht nemen). Esthers taart (8 laags mozaik delfts blauw) was dus 3e en de blauwe zeetaart 1e. Weet je ook welke taart de 2e prijs had?
Hoi Jolanda
Nogmaals bedankt,het was weer een geslaagde reis,nee helaas weet ik niet wie no2 was,ben ik ook wel benieuwd naar.maar over een paar weken staat de uitslag op de site van ICHF
groetjes Ria
Wauw wat een prachtige taart en gefeliciteerd met je prijs 
Wat een WOW taart.....wat is die prachtig en wat een reis heeft
De taart gemaakt .... 
prachtige taart!!!! Echt een beauty

Slik.......
Wauw wat onwijs gaaf!!!
Mijn mond hangt open en dat blijft voorlopig zo.......
Ongeloofelijk mooi. Hoe lang ben je daar mee bezig geweest en hoeveel kilos fondant zitter er wel in?
wauw!!!!!!!!!!!! sprakeloos!! prachtig!!!!!

Wauw, super!
Waanzinnig wat en beauty. Terecht goud hoor
Heel mooi.
Gr Mirella
Ik zie er nu uit als zo'n tekenfilmpoppetje waarbij de ogen eruit schieten en de mond openvalt... Wauw!!!
Nogmaals Ria, van harte gefeliciteerd. Het was weer een prachtige creatie dit jaar, maar ik niet anders verwacht
Ben benieuwd wat je voor volgend jaar in petto hebt. 
ohhhh Was die van jou??
Ik heb bij alle (ok bijna alle) taarten op de kaartjes gekeken.. waarom nou niet bij deze
een plaatje was het om naar te kijken.. heb dan ook veel foto's van deze op mijn telefoon staan
Gefeliciteerd met het goud!
ohhhh Was die van jou??
![]()
![]()
Ik heb bij alle (ok bijna alle) taarten op de kaartjes gekeken.. waarom nou niet bij deze
![]()
![]()
een plaatje was het om naar te kijken.. heb dan ook veel foto's van deze op mijn telefoon staan
![]()
Gefeliciteerd met het goud!
Net mijn idee! We hebben er met open mond naar staan kijken, hij was absoluut onze favoriet, iig van Mamavanthom en van mij! Schitterend! Ik had idd ook niet meegekregen dat hij van jou was!
Gefeliciteerd joh, geheel terecht GOUD!
Ria, proficiat met je Gold Medal!
Wat heb je een prachttaart gecreëerd. Elegant, chic, helemaal top. Chapeau!
Daar blijf je toch naar kijken!
(Heb je ook detail-foto's? Met inzoomen wordt het zo onscherp.)
Ria, proficiat met je Gold Medal!
Wat heb je een prachttaart gecreëerd. Elegant, chic, helemaal top. Chapeau!
Daar blijf je toch naar kijken!
(Heb je ook detail-foto's? Met inzoomen wordt het zo onscherp.)
Mogelijk heeft Bommeltje een betere detaifoto,die ze hier wil plaatsen.
Ik heb er (nog) geen.
Dan zou je nog even moeten wachten,ws volgende week
Gr Ria
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gold Medal in Birmingham Weddingdress