Re: Mijn Oehoe elftal, 'Get in the bowl' en nog veel meer ;-)
Wat een leuke taarten allemaal!
Mag ik je vragen wat je gebruikt voor de glitters bij het 2e taartje als achtergrond bij de naam? En hoe gebruik je dat?
Ziet er heel leuk uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Oehoe elftal, 'Get in the bowl' en nog veel meer ;-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuke taarten allemaal!
Mag ik je vragen wat je gebruikt voor de glitters bij het 2e taartje als achtergrond bij de naam? En hoe gebruik je dat?
Ziet er heel leuk uit!
Aaaah, wat lief die uiltjes! Dat is mijn favoriet! En die met de M&M's ook. Ziet er goed uit, knap hoor, die gezichtjes.
@dscheepstra: die glitters zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -3366.html
uiltjes en get in the bowl zijn mijn favorieten!!
Die uiltjes, dat is wel knap werk hoor, maar ik ben ook helemaal weg van je 'Get in the Bowl taart' Echt Super!!!
ERG LEUK !! Allemaal weer een hoop inspiratie voor mij
Geweldig mooi ...stuk voor stuk ( de uiltjes en hoefijzertaart zijn favoriet ! )
Wauw, wat kan jij goed boetseren! Echt prachtig.. het zijn net 'echte' poppetjes..
En natuurlijk heel mooie taarten!
SUPER GEWELDIGE PARADE!!! Ja idd met hoofdletters!!
Hier mag je zeer trots op zijn, vind ik toch......

Wat een wijsheid bij elkaar op de 1e taart. Ontzettend mooi gemaakt. En de rest van de taarten vind ik
!
De ogen en de monden van de M&M's zien er zo leuk uit.
helemaal mee eens!!
prachtig zijn ze!!
Die uiltjes!! Geweldig! Wat een werk zeg, maar wel erg mooi geworden zeg!
En nu heb ik trek in m&m's, gek zeg... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn Oehoe elftal, 'Get in the bowl' en nog veel meer ;-)