Re: Premieretaart Kerstrevue Mike Boddé en Thomas van Luyn
stond je ook in de aftiteling?
Jazeker! "Taart: door een gek taartvrouwtje.."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Premieretaart Kerstrevue Mike Boddé en Thomas van Luyn
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
stond je ook in de aftiteling?
Jazeker! "Taart: door een gek taartvrouwtje.."
ow wat fijn dat ze je ook een bericht hebben gestuurd..
ik had de aanvraag (ook) gekregen maar heb ze teleurgesteld en mijn algemene doorstuur e-mail gestuurd... met ook jou gegevens erbij..
Fijn dat het geregeld is en hij is echt super leuk geworden.. precies zoals ze het in de mail omschreven de foto meestuurden ...
ow wat fijn dat ze je ook een bericht hebben gestuurd..
ik had de aanvraag (ook) gekregen maar heb ze teleurgesteld en mijn algemene doorstuur e-mail gestuurd... met ook jou gegevens erbij..
Fijn dat het geregeld is en hij is echt super leuk geworden.. precies zoals ze het in de mail omschreven de foto meestuurden ...
Ben er ook erg blij dat ik hem kon maken! Zoals je kan zien heb ik mijn eigen draai aan de taart gegeven. Het is altijd leuk om dit soort uitdagende opdrachten te krijgen, hier gaat je hart sneller van kloppen!
En natuurlijk hebben ze meerdere taartenbakkers aangeschreven, had niet anders verwacht, maar voel me nog steeds vereerd
Hij is echt heel erg gaaf!
En wat een ontzettende eer. Ik snap dat je stond te stuiteren toen je rtl boulevard aan het kijken was.
Wat een leuke opdracht en super gave taart heb je er van gemaakt!
Hij mag bijna bij de 18+ toch
Wat ONTZETTEND gaaf!! dat je voor hun een taart mocht maken!!
Ik vind je taart ook erg mooi!!
Je wordt nog een beroemdheid hier in Nederland, ga vooral zo door!!
Jemig wat een gave opdracht, leuk hoor!
En je taart is ook heel leuk geworden trouwens!
Super gedaan meid!
Rete coolle taart !
Ik hoop dat je wel bij de show mag zijn anders voor de volgnde keer even regelen
Super gedaan meid!
Rete coolle taart !
Ik hoop dat je wel bij de show mag zijn anders voor de volgnde keer even regelen
Dank je!! Maaruh... Altijd gedacht dat je alleen kaartjes kreeg als je de taart gratis maakt? Is dat niet zo? Weet niet echt hoe dat werkt, haha
Hoe was de premiere van Shrek? Supergave taart en foto's zeg
Dat is niet zo
De premiere was erg leuk musical super en het feestje erg bijzonder leuke ensen ontmoet!
Grappig en heel leuk gemaakt..........
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Premieretaart Kerstrevue Mike Boddé en Thomas van Luyn