Re: vijf-hoog bruidstaart bruin/wit
Wauw!! Dies mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » vijf-hoog bruidstaart bruin/wit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw!! Dies mooi!!
Heb de originele foto via fb ook voorbij zien komen
En vind dat je hem echt prachtig hebt nagemaakt hoor!

Jeeeetje, die is mooi! Echt heel gaaf gemaakt en tot in detail verzorgd met die aardbeiensmokings...helemaal top!
Prachtig zeg!! Waar heb je de harten meegemaakt?
Prachtig zeg!! Waar heb je de harten meegemaakt?
Dat zijn piepschuim harten omhuld met fondant en dan gedust.
Indrukwekkend, wat een gevaarte. Heel gedurfd om zo'n taart te maken. Kan niet anders zeggen dat die heel geslaagd is. 
Heel erg mooi gedaan, geen makkelijke taart, ik ken de originele foto, en inderdaad hij is nog mooier! 
8 mei ga ik deze taart ook maken voor een bruidspaar. Heb er zooveeeeel zin in en ben heeeel erg benieuwd. Als je tips hebt.. brand maar los!
8 mei ga ik deze taart ook maken voor een bruidspaar. Heb er zooveeeeel zin in en ben heeeel erg benieuwd. Als je tips hebt.. brand maar los!
Ik mag hem weer een keer maken begin maart, maar dit keer 3 hoog en iets anders. Maar wel weer leuk. Toen de a.s. bruidegom foto's van deze zag begonnen zijn oogjes helemaal te glimmen!
Ik vind hem heel leuk om te maken dus Özlem succes en veel plezier!
helemaal geweldig!!!
Ik hoop dat ik die ook een keer kan maken.
Inderdaad mocht je nog tips of een howto hebben....... dan zou ik zeggen brand los....... wij zijn brave leerlingen...... wij kijken en lezen goed

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » vijf-hoog bruidstaart bruin/wit