51

Re: Het zijn er maar 17.... :-)

Wow wat een prachtige taarten!
Vind die eerste echt super, heel romantisch helemaal mijn stijl  :D

52

Heel erg mooi! Vooral je bruidstaarten en de laatste vind ik leuk (mijn dochter heet ook famke :lol: )

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

53

Almie schreef:
sissi88 schreef:

Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de kleine bloemetjes met de 5 (punt) blaadjes die je op de bovenste taart nog een paar aan de linkerkant los hebt geplakt. Ik ben een beginneling en vind dit een leuk bloemetje maar weet niet zeker welke uitsteker je daarvoor nodig hebt.
Alvast bedankt!

Die heb ik 2 jaar geleden op de beurs gekocht bij de stand van Ellen Creative's cakes. Er staat geen merkje op, maar je kunt hem vast en zeker in haar webshop vinden :)

Lijken ze misschien hier een beetje op.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2662.html

Ik dacht dat het deze waren maar omdat ik twijfelde hoopte ik dat jij wist welke uitsteker het is.

54

sissi88 schreef:
Almie schreef:
sissi88 schreef:

Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de kleine bloemetjes met de 5 (punt) blaadjes die je op de bovenste taart nog een paar aan de linkerkant los hebt geplakt. Ik ben een beginneling en vind dit een leuk bloemetje maar weet niet zeker welke uitsteker je daarvoor nodig hebt.
Alvast bedankt!

Die heb ik 2 jaar geleden op de beurs gekocht bij de stand van Ellen Creative's cakes. Er staat geen merkje op, maar je kunt hem vast en zeker in haar webshop vinden :)

Lijken ze misschien hier een beetje op.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2662.html

Ik dacht dat het deze waren maar omdat ik twijfelde hoopte ik dat jij wist welke uitsteker het is.

Nee, dit is de achterkant van rozen. En je moet dan in de webshop van ellen creative cakes kijken, want ik denk dat de webshop van deleukstetaarten ze niet heeft :) Of ga je naar de beurs in oktober? Misschien hebben ze dit jaar weer deze uitstekers :)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

55

Uitermate prachtige vreaties weer Alma!

Wat ik me afvraag...je geeft je plateau's mee aan je klanten. Maar staat de stapeltaart dan al op het plateau? Ik krijg al een beetje de bibbers bij het idee van zo'n wiebelend ding achter in de auto...en dan die hobbelige wegen in Nederland...brrrr.

Volg je hart...want dat klopt!

56

mniek schreef:

Uitermate prachtige vreaties weer Alma!

Wat ik me afvraag...je geeft je plateau's mee aan je klanten. Maar staat de stapeltaart dan al op het plateau? Ik krijg al een beetje de bibbers bij het idee van zo'n wiebelend ding achter in de auto...en dan die hobbelige wegen in Nederland...brrrr.

Die staat idd op de plateau, in een vierkante hoge doos doos (ik heb er 3 waar 3 taartplateaus uitkomen toen ik ze kocht, dus ze hebben niet veel ruimte aan de zijkant). Het plateau zet ik dan vast met ducktape en eronder doe ik heel veel krantenpapier, zoveel tot ik er geen prop meer onder kan proppen. Het plateau kan zo dus nooit vallen. Ik heb al tientallen bruidstaarten zo vervoerd en er is er nog nooit eentje tijdens het autorijden zo omgevallen :)

Bruidstaart Groningen

57

Thnx voor je snelle antwoord.

Volg je hart...want dat klopt!

Heel mooi allemaal maar je eendjestaart is echt helemaal geweldig!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

59

Heel erg mooi!!!  :Y  :Y  :Y  En die onbeklede versie is inderdaad ook verrassend anders en leuk!

60

Allemaal even mooi! Ben onder de indruk hoor. Ook mooie foto's.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

61

Echt super mooie taarten

62

Die zijn weer gaaf Almie!

63 Laatst bewerkt door Hertje (26-09-2012 16:58)

Wat een heerlijk kijkfeest! :)

Je taarten zijn prachtig! :thumb:  Door de presentatie op je plateaus komen ze goed tot hun recht.  :Y

Mooi gefotografeerd ook.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Ik vind ze echt geweldig en je foto's ook. Nog 1 vraagje over die taartplateau's, maar bijvoorbeeld die hello kitty taart, heb je die ook zo aan de klant meegegeven of haal je hem na het fotograferen van het plateau en zet je hem ergens anders op? Ik vind de foto's zo mooi op die plateau's, maar het lijkt me zo onhandig als je ze daarna weer netjes eraf moet halen om ze ergens anders op te zetten ;)

65

Natasja loves cupcakes schreef:

Ik vind ze echt geweldig en je foto's ook. Nog 1 vraagje over die taartplateau's, maar bijvoorbeeld die hello kitty taart, heb je die ook zo aan de klant meegegeven of haal je hem na het fotograferen van het plateau en zet je hem ergens anders op? Ik vind de foto's zo mooi op die plateau's, maar het lijkt me zo onhandig als je ze daarna weer netjes eraf moet halen om ze ergens anders op te zetten ;)

Toevallig heb ik deze ook zo aan de klant meegegeven, maar normaal gesproken haal ik kindertaarten er weer af. Ik heb daar geen problemen mee met het er afhalen. En ik zet ze nergens anders op, want er zit altijd een dikke plaat onder de onderste. Dus dan zet ik hem zo in een kartonnen doos (op een anti slipmatje of met dubbelzijdig tape vastgeplakt).

Bruidstaart Groningen

66

Prachtig!!!

67

Ik kan maar 1 ding zeggen, Wauw !! Wat een super mooie taarten !

Groetjes Diana..:)

Prachtig mooie taarten, ik vind vooral die eerste heel erg mooi. Zeer sjieke bruidstaarten!! Geweldig!  :thumb:

Maar ik heb ook een vraagje..  :o Hoe maak je eigenlijk zo'n strik met 2 kleuren. Waarbij je dan een randje er aan hebt zitten in een andere kleur? Ik heb het al bij meerdere taarten gezien, maar ik heb werkelijkwaar geen idee...   :o

69

crazylittlemiss93 schreef:

Hoe maak je eigenlijk zo'n strik met 2 kleuren. Waarbij je dan een randje er aan hebt zitten in een andere kleur? Ik heb het al bij meerdere taarten gezien, maar ik heb werkelijkwaar geen idee...   :o

Ik kan het proberen hier uit te leggen, maar beelden zeggen meer dan 1000 woorden :) op www.tartacadabra.com staat onder how to's de lussenstrik met zo'n randje. In beeld en tekst :)

Bruidstaart Groningen

70

Wat een prachtige taarten, vooral je bruidstaarten vind ik stuk voor stuk echt helemaal super!

Wauw! Wat een mooie taarten!

Groetje Cindy

Wauw! Wat een mooie taarten!

Groetje Cindy

73

pprraaccchhhttiiiggg!!!

74

Hele gave taarten zeg!!!
En ik ben helemaal jaloers op je taartplateau collectie  ;)

75

Arianne schreef:

Hele gave taarten zeg!!!
En ik ben helemaal jaloers op je taartplateau collectie  ;)

Ik denk dat ik er inmiddels al wel 30 heb :s Ik krijg ze ook veel voor mijn verjaardagen. Ik denk dat als ik later een oud omaatje ben, dat aaaaalllll mijn kleindochters een taartplateaucollectie cadeau krijgen :) haha!

Bruidstaart Groningen