Re: Het zijn er maar 17.... :-)
Ze zijn super!! Jammer dat je ze in 1 keer post, anders had je 17 keer zoveel reacties gehad 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het zijn er maar 17.... :-)
Ze zijn super!! Jammer dat je ze in 1 keer post, anders had je 17 keer zoveel reacties gehad 
wow wat een ontzettend mooie taarten zeg!!
stuk voor stuk prachtig 
Ze zijn geweldig! Wat een mooie taarten. 
Een prachtige parade, super!
Prachtige taarten en je Sweet Tabel is ook een plaatje.
Mooie taarten mag je trots op zijn 
Mooie taarten zeg! Vind vooral de eerste prachtig, wat een mooie bloemen!
Oooh die taart met het verse fruit er op..... Mmmmm
het zijn stuk voor stuk erg mooie taarten! Well done!
Dankjewel voor de hele hele hele leuke reacties iedereen
Dat vind ik leuk!!!
Mag ik aan je vragen welke maten je gebruikt hebt voor de stapeltjes bv de rose taart met de rose etagere eronder?
Want het lijken me geen grote taartjes, en dan is het toch een gefriemel.
en dat je ze ook allemaal op een etagere presenteerd, mooi zeg!!
gaat dit ook zo naar de klant?
De bakblikmaten die ik heb zijn 10-15-20-25-30 cm. Die roze is inderdaad niet do groot: 10-15-20 cm.
Ik geef bruidstaarten altijd op een taartplateau mee inderdaad. De bruidsparen komen ze tot nu toe altijd weer netjes en helemaal heel terugbrengen
Kindertaarten meestal niet (tenzij ze er om vragen).
![]()
![]()
prachtig weer allemaal
![]()
Ik ben altijd wel benieuwd naar de verschillende vullingen, maar die weet je natuurlijk niet meer
Normaal zet ik die er altijd bij, maar heb het deze keer niet goed bijgehouden. Ik weet het dus idd niet meer. Volgende keer zet ik het er weer bij 
wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
, wauw
,
wauw
, wauw
, wauw
, wauw
,
wauwwwwwwww
dus 17 xxx wauw
Prachtige parade, schitterend zoals ze er allemaal uitzien.
ik vind die onbeklede taart ook heeel mooi.
Willy
Wat een schitterende parade. Vooral de eerste vind ik prachtig, wat een mooie bloemen!
Fantastisch!!!! Ik zie ook allemaal verschillende taartstandaards voorbij komen die ook prachtig zijn! Waar koop je die??
Waar koop je die??
Overal en nergens. Het is een verzameling van meer dan 3 jaar. Bij Blokker, V&D, Xenos etc. Heb er ook 3 meegenomen uit Londen. En ik krijg ze ook voor mijn verjaardag
Heb er zelfs eentje van de Albert Heijn haha, een keer met kerst.
Geweldige taarten zeg, die onbeklede is ook een plaatje!
Wauw, ontzettend mooi!!! Bedankt voor deze parade... Inspirerend!
allemaal prachtig hoor!
een hele hoop mooie taarten! super!
Ten eerste wil ik zeggen dat je echt super mooie taarten maakt. Bij het zien van deze taarten krijg je alleen maar nog meer zin om taarten te maken.
Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de kleine bloemetjes met de 5 (punt) blaadjes die je op de bovenste taart nog een paar aan de linkerkant los hebt geplakt. Ik ben een beginneling en vind dit een leuk bloemetje maar weet niet zeker welke uitsteker je daarvoor nodig hebt.
Alvast bedankt!
Mooie taarten zeg!!! Zag dat je je plateaus overal vandaan haalt. Weet je nog waar je de 2 witte bewerkte vandaan hebt? Zoek al een tijdje zoiets....
bedankt voor het delen van deze echt geweldige taarten en inspiratie!
Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de kleine bloemetjes met de 5 (punt) blaadjes die je op de bovenste taart nog een paar aan de linkerkant los hebt geplakt. Ik ben een beginneling en vind dit een leuk bloemetje maar weet niet zeker welke uitsteker je daarvoor nodig hebt.
Alvast bedankt!
Die heb ik 2 jaar geleden op de beurs gekocht bij de stand van Ellen Creative's cakes. Er staat geen merkje op, maar je kunt hem vast en zeker in haar webshop vinden 
Mooie taarten zeg!!! Zag dat je je plateaus overal vandaan haalt. Weet je nog waar je de 2 witte bewerkte vandaan hebt? Zoek al een tijdje zoiets....
De ene van de Xenos, maar die is helaas niet meer in hun assortiment (ik heb hem al heel lang). De andere heb ik van een vriendinnetje voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb die ook al een paar jaar.
Geweldig mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stuk voor stuk práchtig!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het zijn er maar 17.... :-)