Re: welk kind wil niet een ...snoepjes taart
Hoe maak je die snoepjes zeg!!
Vooral die Engelse drop!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » welk kind wil niet een ...snoepjes taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vooral die Engelse drop!
Vooral die Engelse drop!
ik heb via internet foto's van engelse drop uitgeprint.zo wist ik precies welke kleuren en vormen ik nodig had. zwarte,roze,witte,bruine,groene en oranje vierkantjes uitgemeten van 2 cm bij 2 cm en deze op elkaar geplakt met water.beetje aandrukken en vormen met je handen.
de ronde kokos snoepjes in geel en roze,daarvoor heb ik een rolletje gemaakt in beide kleuren van ongeveer 2.5 cm.daarna die rol in stukjes van 2cm snijden.beetje met de hand bij vormen.boven en onderkant met een balltool een deukje maken en daarin een zwart balletje drukken.zo lijkt het alsof er een zwart rolletje inzit.
ditzelfde principe heb ik gebruikt voor de zwarte drop rolletjes met de witte vulling.
hoop dat je er wat aan hebt.het is wel veel werk ,maar ook erg leuk om te doen.succes!
wauw hij is echt super!!!ook heel vrolijk,zeker een idee om een keertje te maken 
Dank je!!! Ga me er maar eens een keer in verdiepen.
En hoe doe je de spekkies en lolllies dan??? 
Dank je!!! Ga me er maar eens een keer in verdiepen.
En hoe doe je de spekkies en lolllies dan???
spekkies gewoon de vorm van een spek uitsnijden in roze en geel en op elkaar plakken.
de ronde spekkies,rolletjes van gele fondant maken en roze sliertjes erop plakken.
lollies verschillende kleuren rolletjes aan elkaar plakken en dan rollen ,zodat het een beetje marmert, dan oprollen en een stokje erin.
je kan de lollies ook rechtop in de taart zetten,maar zo paste het in de doos,en was net zo leuk,vond ik.
kijk gewoon eens op internet naar wat leuke plaatjes en probeer wat uit.zal vast wel gaan lukken. 
echt een waanzinnig leuke taart, en super bedankt voor je duidelijke uitleg.
Groetjes Vonn
Wat een geweldige taart!
Sorry, het ging mis!
/
/
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » welk kind wil niet een ...snoepjes taart