Re: pimp mijn taart Deel 2
Nou ik vind je jouwe mooier hoor !!!
Ik snap het niet helemaal hoor, koop je zo'n prachtige taart, ga je er vanalles opzetten.........maaar goed...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » pimp mijn taart Deel 2
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou ik vind je jouwe mooier hoor !!!
Ik snap het niet helemaal hoor, koop je zo'n prachtige taart, ga je er vanalles opzetten.........maaar goed...
vind de jouwe mooier! De gepimpte is wel grappig haha
Nie meer laten pimpen hoor!
Anders gewoon een Pimp- toelage vragen van 50 euro per taart, vanwege het vernachelen van jouw kunst!
Groetjes, Mireille
Haha, ik vind die vader helemaal geweldig! Welke papa denkt nu zo over de taart van zijn dochter na? Zie je hem al in de winkel al die tierelantijnen uitzoeken? Ik wil zijn gezicht wel zien als hij die pracht en praal op jouw taart zet. Volgens mij straalt hij er helemaal bij. Super! En wat leuk dat jij er gewoon weer aan meewerkt!
(tuuuuuurlijk is die van jou mooier, maar wie kan er op tegen zo'n lieve papa?)
Wat erg. 'n Beetje smaakloos. Maja.....smaken verschillen
Marianne
Ik vind het gewoon weg afgrijselijk en erg zonde van je leuke taart.
Zou daar dus nooit mijn uren in stoppen.
De klant is koning heeft bij mij duidelijke grenzen hoor.
dank jullie voor de leuke reactie's. Ik moet zeggen dat ik over deze taart niet
zolang heb gedaan. 2 uurtjes ofzo. Wist toch dat ie er van alles op en in zou proppen. Dat deed die ook letterlijk. Gewoon.. hup- hup- daar nog wat plastic !
Daarom heb ik gewoon wat uitstekers gedaan. Die icingvlinders wilde ik zelf een keer proberen.. Heb er nog wat over!
Je taart is prachtig, maar ik vind de gepimpte versie ook wel wat hebben (sorry
), Ik vind het wel een beetje asociaal dat ze zo omgaan met jouw creaties. Als het prinsesje meer bling wil kan papa dat toch gewoon met jou overleggen?
Vindt het wel erg jammer van de taarten.Die van de klant vindt ik echt veel ter druk.
Haha Sandra, dacht gelijk toen ik je titel zag, ojee dat zullen dezelfde mensen zijn, wel lachen hoor!! Je taart is prachtig van zichzelf maar kan me voorstellen dat voor een klein prinsesje de 2e versie ook wel super is, en ja zo kun je ook alle kadootjes kwijt
:-D
Toch wel komisch, wat mensen voor ogen hebben. Voor een prinsesje telkens een ander kroontje op een mooi aangeleverde taart!
Je blijft lachen met die vader!! En het mooie is, dat ie vol blijft houden! Nou ja, over smaak valt niet te twisten (of wel???
)
Afgrijselijk. En dan bedoel ik niet jouw versie 
Hahahaha.... ook ik herinner me die van vorig jaar nog... lag toen ook in een deuk!
Het geheel doet me erg Amerikaans aan... daar bestaan de taarten ook voor de helft uit 'niet-eetbaar' spul...
Al met al zullen de kinderen hem wel helemaal te gek gaaf cool vinden, en daar gaat het tenslotte om, toch? Leuk hoor... hihihi...
Welk klein meisje zou niet zo graag zo'n taart krijgen, daar gaat het toch om dat degene die hem krijgt hem het allermooist vindt? En als dat dan is met al die spulletjes erop, nog wel door je papa gedaan, nu ik weet wel dat die papa voor haar de aller aller liefste is op de hele wereld? Wie weet vindt hij het ook niks, maar doet het gewoon voor z'n lieve dochtertje. Dat is toch altijd beter dan 'n vader die zich nooit laat zien.
Enne ik vind beide taarten wel wat hebben.
mooie taart! en het is natuurlijk wel origineel van ze om er zelf nog wat aan toe te voegen ! Maar ik kan me jou voorstellen dat je het een beetje jammer vind van je eigen geheel.
gr ciska
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » pimp mijn taart Deel 2