26

Re: "The Rose"

Diana, de workshops staan al ingepland  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

De roos is schitterend en het geheel beeldschoon!

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

28

Zoooooooo mooi! Lijkt me geweldig om zoiets te kunnen maken! Heeeeel knap gedaan!

29

MOOOOI!!! wauw :D

30

Zeker om trots op te zijn, heel mooi gemaakt je roos

31

Jaaaaaaa, logisch dat je er naar blijft kijken!! Hij is echt prachtig!  :thumb: Mooie kleurverloop ook.

Hoe groot is de bovenste dummie, om even een beeld van de grootte van de roos te krijgen....

Groetjes San

32

tja, hier dan ook nog maar eesn een keertje reageren, ik snap dat wel hoor, dat je zowat verliefd bent op dit taartje, dat ben ik ook!!! jouw roos is echt supergaaf en zo mooi gedaan!  :Y en ja, soms heeft een taart gewoon niet meer nodig dan 1 waanzinnig mooi item. sterker nog, ik denk dat als je er meer op zou doen de taart juist minder de "love it" factor heeft. kortom, echt een toppertje dus   ;) :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

33

Sannn schreef:

Jaaaaaaa, logisch dat je er naar blijft kijken!! Hij is echt prachtig!  :thumb: Mooie kleurverloop ook.

Hoe groot is de bovenste dummie, om even een beeld van de grootte van de roos te krijgen....

De dummy's zijn 20 en 15 cm

de roos zelf heeft een diameter van ongeveer 13 cm. Maar het is mogelijk hem groter, dan wel kleiner te maken.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

34

Thanks Kwebbel

x

35

wauw zeg!!!! ik heb er gewoon geen andere woorden voor....

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery